آرشیو بهمن ماه 1402

شرکت نویان طب مانلی بزرگترین وارد کننده تجهیزات پزشکی در ایران، انواع دستگاه لیزر، دستگاه هایفو ف دستگاه کیوسوئیچ ، دستگاه لاغری

بهترین دستگاه لاغری و مزایای آن

۲ بازديد ۰ نظر
​​​

 

دستگاه لاغری کرایولیپولیز چند کاره CRYOTEC یکی از کامل ترین و جدیدترین دستگاه های لاغری موضعی جهان می باشد که امروزه کلینیک های بسیاری در سراسر دنیا از این دستگاه قدرتمند بهره می برند.این دستگاه با برخورداری از 3 تکنولوژی فوق العاده قدرتمند  Cryo ، RF و Cavitation  ، درمانی بسیار موثر برای لاغری موضعی و رفع سلولیت در نواحی مختلف بدن را به ارمغان می آورد.این دستگاه با کولینگ سراسری مدرن خود درمانی کاملا بدون درد را برای مراجعین شما فراهم می سازد. دستگاه لاغری کرایولیپولیز چند کاره CRYOTEC  ، اندیکاسیون های مختلفی به غیر از لاغری موضعی و رفع سلولیت را هم انجام می دهد.اندیکاسیون هایی نظیر فرم دهی به عضلات بدن ، تقویت سیستم سم زدایی بدن و رفع خستگی و افزایش جریان خون بافت های عضلانی نیز از موارد مهم درمانی این دستگاه می باشند.

خرید دستگاه لاغری

دستگاه لاغری کرایولیپولیز چند کاره CRYOTEC ، به دلیل بهره مندی از 3 تکنولوژی مختلف لاغری از جمله کرایو ، آراف و کویتیشن با 4 هندل مختلف می تواند عملکرد بی نظیری با اثربخشی بالا به صورت ترکیبی ایجاد نماید.

دستگاه لاغری کرایولیپولیز چند کاره CRYOTEC، 3000 وات توان دارد که باعث قدرت بالای این دستگاه و قدرت 2 برابری نسبت به دستگاه های قدیمی شده است. سیستم کولینگ بی نظیر این دستگاه نیز درد ناشی از درمان به صفر رسانده است.

 شما می توانید این دستگاه را به صورت نقدی با تخفیف فوق العاده 10 درصدی و یا به صورت اقساطی با اقساط بلندمدت بدون سود از شرکت پرمون مد ، خریداری نمایید.

قبل از خرید دستگاه لاغری کارشناسان ما با مشاوره تخصصی شما را در خرید بهتر راهنمایی میکنند.

ویژگی های دستگاه لاغری کرایولیپولیز چند کاره CRYOTEC 2024

تکنولوژی پیشرفته(بهره گیری از ۲ هندل کرایو، ۱ هندل کویتیشن و ۲ هندل آراف )

امکان انجام درمان ترکیبی و اثربخشی بالاتر

سیستم خنک کنندگی بی نظیر(سیستم خنک کنندگی TEC قدرتمند و ایجاد خنک کنندگی تا -۱۰ درجه در تمام سطح هندپیس)

منوی کاربری آسان(تنظیم پارامترهای درمانی به صورت خودکار با توجه به اندیکاسیون انتخابی)

توان بالای 3000 واتی

اندیکاسیون های درمانی متعدد

اندیکاسیون های دستگاه لاغری کرایولیپولیز چند کاره CRYOTEC

لاغری و کاهش سایز موضعی در مناطق مختلف بدن مثل بازو ، ران ، ساق ، پهلوها و پشت

فرم دادن به بدن: فرم دهی به عضلات چهار سر، باسن، شکم، سفت کردن سینه، باسن، بهبود جراحی پس از زایمان و لیپوساکشن

لاغری بدن: کاهش سلولیت، کاهش چربی

تحریک گردش خون و از بین بردن استرس عضلانی

تقویت سیستم سم زدایی: ترویج لنف و گردش خون، حذف غبغب و لیفت صورت

رفع اختلالات پوست پرتقالی

کاهش سیاهی دور چشم

قیمت دستگاه لاغری

مزایای دستگاه لاغری کرایولیپولیز چند کاره CRYOTEC

بهره گیری از ۲ هندل کرایو، ۱ هندل کویتیشن و ۲ هندل آراف و درمان ترکیبی فوق العاده

خنک کنندگی ۱۰۰ درصد موثر و پوشش کل ناحیه درمان با تمام اپلیکاتور و ایجاد خنک کنندگی تا -۱۰ درجه

توان بالای 3000 واتی و قدرت 2 برابر نسبت به دستگاه های قدیمی تر

طراحی هوشمند و منوی کاربری آسان

معایب دستگاه لاغری کرایولیپولیز چند کاره CRYOTEC

نداشتن سایر تکنولوژی های لاغری مثل وکیوم و ویبراسیون

نیاز به چندین جلسه درمان

عدم توانایی در کاهش سایز خیلی زیاد مثل جراحی

قسمت های مهم دستگاه لاغری کرایولیپولیز چند کاره CRYOTEC

دارای 5 اپلیکاتور مختلف (۲هندل کرایو، ۲ هندل آر اف، یک هندل کویتیشن)

سیستم خنک کنندگی TECقدرتمند

صفحه نمایشگر بزرگ 14 اینچی

هندپیس های 360 درجه به همراه ال سی دی روی هندپیس

جدیدترین دستگاه لاغری ترکیبی

دستگاه لاغری کرایولیپولیز چند کاره CRYOTEC مناسب چه کلینیک ها یا پزشکانی است؟

 

کلینیک های زیبایی که در زمینه لاغری فعالیت می کنند.

کلینیک های تغذیه و رژیم درمانی

کلینیک های جراحی که در زمینه لاغری فعالیت می کنند.

کلینیک های ورزشی و رژیم درمانی

دستگاه لاغری کرایولیپولیز چند کاره CRYOTEC مناسب چه کلینیک ها یا پزشکانی نیست؟

1) کلینیک های زیبایی که در زمینه لاغری فعالیت ندارند.

2) کلینیک هایی که دستگاه لاغری کرایو، آراف و کویتیشن دارند.

3)کلینیک هایی که انتظار کاهش وزن بسیار زیاد برای مراجعین خود دارند(بیماران با BMI بالای 40)

 09129096358 شماره تماس کارشناس: @noyanteb_manely آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی

aparat
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
​​​

چرا باید از دستگاه لیزر تیتانیوم استفاده کنیم؟

۱ بازديد ۰ نظر

چرا دستگاه لیزر تیتانیوم

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 

از بین  زائد امروزه مخصوصا برای خانوم‌ها به یکی از مسائل مهم تبدیل شده است. روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد؛ اما تضمینی برای تاثیر آن وجود ندارد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه‌هایی تولید شده‌ است که می‌تواند با استفاده از لیزر، فولیکول مو را از بین ببرد و تا حد زیادی از رویش مجدد موهای زائد جلوگیری کند. دستگاه‌های مختلفی وجود دارند که برای این امر مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما مسئله اصلی این است که کدام نوع از دستگاه‌های لیزر بیشترین قدرت و تاثیر برای از بین بردن موهای زائد را دارد.

 دستگاه لیزر تیتانیوم با بیشترین قدرت و تاثیر جزو یکی از پرچمداران در این زمینه محسوب می‌شود. افراد می‌توانند در طی چند جلسه لیزر با به‌روزترین امکانات، تجربه پوستی زیبا را داشته باشید. 

در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری در خصوص دستگاه لیزر تیتانیوم در اختیار شما قرار دهیم. از شما نیز دعوت می‌کنیم تا پایان این مقاله باما همراه باشید.

 عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم 

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد 

از تاثیرگذارترین دستگاه‌های لیزر مو زائد,  دستگاه تیتانیوم است. قابلیت‌های این دستگاه باعث شده است که افراد آن را به دیگر دستگاه‌ها ترجیح دهند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به شلیک همزمان طول موج‌ها به قسمت‌های مختلف و داشتن سیستم خنک‌کنندگی قوی اشاره کرد. وجود این دو ویژگی علاوه بر از بین بردن موهای زائد باعث می‌شود از سوختگی و گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری شود. دستگاه لیزر تیتانیوم برای هر نوع پوستی با هر تناژ رنگی مناسب است. در کنار بیشترین تاثیر هیچ گونه عوارض جانبی برای مراجعه‌کنندگان ایجاد نمی‌کند. لازم به ذکر است که این دستگاه لیزر، برای رساندن پالس‌ها به هدف، فولیکول‌های مو را مهار می‌کند و در عین حال ایمنی پوست را حفظ می‌کند. زمان درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم، سریع‌تر از هر دستگاه دیگری است. به طور کلی اگر شما به دنبال روشی هستید که بتوانید در کمترین زمان ممکن موهای زائد بدن خود را از بین ببرید، استفاده از این لیزر را در اولویت خود قرار دهید.

این دستگاه  مجهز به فناوری Quattro TM و اسپات بسیار بزرگ است. وجود اسپات با سایز بزرگ به دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم این اجازه را می‌دهد که نواحی وسیعی از پوست به مساحت ۶۰۰ تا ۹۰۰ سانتی‌متر مربع را نیز پوشش دهد. با این وجود طول مدت زمان از بین بردن موهای زائد افراد تا چهل درصد کاهش پیدا می‌کند. با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم و بهره‌برداری از فناوری In-Motion، یک لیزر مؤثر و ایمن برای موهای زائد بدن در سطح زیادی از پوست مراجعه‌کننده، فراهم خواهد شد.

نوع های مختلف طول موج های دستگاه لیزر تیتانیوم

این دستگاه  دارای سه طول موج ترکیب شده در یک اپلیکاتور است. این طول موج می‌تواند تمامی نیازهای کاربران خود را برطرف کند. لازم به ذکر است که وجود سه طول موج ترکیب شده در یک اپلیکاتور کمی باعث افزایش قیمت این دستگاه شده است؛ اما با این وجود همچنان این دستگاه لیزر در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها در صدر جدول فروش قرار دارد.

الکساندرایت

طول موج الکساندرایت برای طیف وسیعی از رنگ‌ها و انواع موها استفاده می‌شود. البته تاثیر این طول موج بیشتر برای موهای نازک و رنگ روشن است. این مورد یکی از ویژگی‌های مثبت دستگاه لیزر مو تیتانیوم به شمار می‌رود؛ زیرا اکثر دستگاه‌ها برای از بین بردن موهای ضخیم و تیره کاربرد دارند و نمی‌توانند موهای کرکی و نازک را از بین ببرند. در طی چند جلسه لیزر با دستگاه تیتانیوم بدنی صاف و بدون هیچ گونه مو زائدی خواهید داشت.

طول موج SPEED 810nm

برای رفع کردن  موهای زائد پوست‌هایی که تناژ تیره‌تری دارند، از این طول موج استفاده می‌شود. این طول موج فولیکول‌های عمیق مو را هدف قرار می‌دهد و از بین می‌برد. عمق نفوذ این طول موج در پوست در سطح متوسط قرار دارد. معمولا این طول موج برای از بین بردن موهای زائد نواحی مختلف بدن مانند: بازوها، پاها، گونه‌ها و چانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این طول موج در بیشتر دستگاه‌های لیزر مو وجود دارد.

طول موج YAG 1064

یکی از نافذترین طول موج‌های دستگاه لیزر تیتانیوم، طول موج YAG 1064 است. این طول موج برای از بین بردن موهای زائد فرو رفته کاربرد دارد. نواحی از بدن مانند زیر بغل و ناحیه تناسلی دارای موهای فرورفته هستند که این طول موج تاثیر بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. این طول موج، عمیق‌ترین قسمت‌های فولیکول را مورد هدف قرار می‌دهد.

تعداد جلسه های مورد نیاز 

باید بدانید که تنها با یک جلسه لیزر، موهای زائد بدن از بین نمی‌رود؛ اما در همان جلسه اول هم می‌توان تاثیر لیزر را دید. برای اینکه افراد تاثیر دائمی این دستگاه را ببینند، نیاز است که حداقل 6 الی 8 جلسه برای لیزر به مراکز مربوطه مراجعه کنند. پس از گذشت این جلسات به ندرت می‌توان موی زائد در بدن پیدا کرد. البته لازم به ذکر است که معمولا افراد غذاهای هورمونی که مصرف می‌کنند، ممکن است باعث رویش مجدد موهای زائد شود. از این رو بهتر است هر چند ماه یکبار برای اطمینان بیشتر برای لیزر مجدد اقدام کنند.

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم

 عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم نوری از خود منتشر می‌کند که توسط ملانین موجود در مو جذب می‌شود. این نور به گرما تبدیل می‌شود که به طور انتخابی پاپیلا را گرم می‌کند و به فولیکول مو آسیب می‌رساند. با از بین رفتن فولیکول مو در بدن، تولید موهای جدید متوقف می‌شود؛ اما برخی از فولیکول‌های مو در پایان چرخه خود قرار دارند و به پاپیلا متصل نیستند. از این رو لیزر تاثیری روی این نوع از موهای زائد ندارد. در واقع میزان تاثیر دستگاه لیزر موهای زائد، بستگی به این دارد که فولیکول مو در چه مرحله‌ای از رشد قرار دارد.

فواید و مزایای استفاده از دستگاه لیزر مو زائد تیتانیوم

استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم مزایای مختلفی دارد که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

درمان سریع و ایمن

مناسب برای انواع پوست مو

داشتن سیستم خنک‌کنندگی قوی

داشتن ایمنی بالا حتی برای پوست‌های تیره

قابلیت انجام لیزرهای برای پوست‌های برنزه شده

از بین بردن موهای زائد بدون هیچ گونه درد و آسیب

راه‌حلی دائمی برای از بین بردن موهای زائد در چند جلسه

داشتن سه طول موج جهت رفع موهای زائد برای پوست‌های مختلف

داشتن نتیجه‌ای کاملا مطلوب و موردپسند برای مشتری و اپراتور

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

co2 فرکشال بهترین روش برای جوانسازی پوست

۱ بازديد ۰ نظر

 در این روز ها با پیشرفت فناوری، روش‌های بسیاری برای زیبایی پوست به وجود آمده است. یکی از همین درمان‌ها، لیزر فرکشنال است که بدون نیاز به جراحی، عوارض پیری یا مشکلات پوستی را رفع می‌کند. لیزر CO2 فرکشنال یک روش سریع و مؤثر برای ترمیم انواع مشکلات و ضایعات پوستی مانند جای ضخم و اسکار، جای جوش، لکه‌های پوستی، چین و چروک و دیگر مشکلات ناشی از افزایش سن است. همچنین لیزر فرکشنال دی اکسید کربن روشی برای جوانسازی پوست است.

خرید دستگاه co2 فرکشنال

به طور کلی لیزر در پزشکی زیبایی به دو دسته کلی لیزر لایه‌بردار و لیزر غیر لایه‌بردار تقسیم می‌شوند و هرکدام از این‌ها، به لیزر فراکشنال و غیر فراکشنال تقسیم می‌شوند. لیزر CO2 فرکشنال یکی از معروف‌ترین لیزرها در پزشکی است. به نظر می‌رسد که لیزر CO2 برای لایه‌برداری پوست به نتایج خوبی با عارضه‌های جانبی کم‌تر، دست پیدا می‌کند. در این روش‌ها یک ناحیه از پوست توسط انرژی نور هدف قرار داده‌شده و تخریب می‌شود. گاهی اوقات به این روش‌ها لیزر جای زخم، لیزر جای جوش و لیزر جای بخیه هم گفته می‌شود.

دستگاه co2 فرکشنال و عملکرد این دستگاه

عملکرد دستگاه لیزر co2 فرکشنال به این صورت است که دستگاه پرتو کربن دی اکسید را دریافت کرده و آن را به هزاران پرتو نوری کوچک تبدیل می‌کند. این پرتوهای نوری ظریف و کوچک به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ کرده و سبب ایجاد شیارهایی در پوست می‌شوند. پوست، این شیارهای ایجادشده را با احیا و تولید سلول‌های جدید، بازسازی می‌کند. گرمای وارده به بافت پوست سبب تحریک تولید کلاژن نیز می‌شود.

دستگاه co2 فرکشنال

لیزر نور را به لایه‌های عمیق پوست منتقل کرده و روند بهبود طبیعی پوست را تحریک می‌کند. در طول این زمان، پزشک از جریان هوای سرد بر روی صورت استفاده می‌کند تا بیمار احساس راحتی داشته باشد. این فرآیند به سلول‌ها اجازه می‌دهد تا قوی و سریع‌تر رشد کنند و در نتیجه پوست صاف، سفت و یکدست می‌شود.

این روش که 30 الی 45 دقیقه طول می‌کشد، از انرژی نوری پالس کوتاه (معروف به فوق پالس) استفاده می‌کند که به طور مداوم از طریق الگوی اسکن منفجر شده و منجر می‌شود تا لایه‌های نازک و بیرونی پوست آسیب‌دیده از بین بروند. به محض از بین رفتن سلول‌های مرده پوست، لیزر CO2 تولید مناطق مختلف میکروترمال را که به عمق پوست می‌رسند فعال می کند. در نتیجه، روند طبیعی بهبود بافت پوست تحریک شده و تولید کلاژن را تقویت می‌کند. در نهایت پوستی سالم و جوان را جایگزین سلول‌های قدیمی و آسیب‌دیده بافت پوست می‌کند.

جهت مشاهده قیمت دستگاه co2 فرکشنال به وبسایت نویان مراجعه کنید.

 تاثیرات درمانی دستگاه لیزر co2 فرکشنال

اگر از هرکدام از مشکلات زیر رنج می‌برید، این لیزر می‌تواند به شما کمک کند:

آسیب‌های نوری: هرگونه آسیب پوستی که درنتیجه‌ی تابش پرتوی UV آفتاب یا سولاریوم باشد؛ مثل هایپرپیگمنتیشن (لکه‌های تیره‌ی پوست)

چین و چروک‌ها

جای زخم یا اسکار ناشی از آسیب‌ها، جوش‌ها و آکنه‌ها

شل شدگی و افتادگی پوست

تلانژکتازی: ضایعات عروقی پوست که در اثر گشاد شدن مویرگ‌ها ایجاد می‌شوند.

ضایعات خوش‌خیم روپوستی (اپی‌درمی)

کی‌لیت (التهاب لب) ناشی از آسیب نوری

کراتوزها یا زگیل‌های ناشی از آسیب نوری

رینوفیما (بزرگ و گوشتی شدن بینی ناشی از بیماری روزاسه)

 

مزایا و فواید لیزر CO2

مهم ترین و بارزترین  مزیت لیزر سی او دو، دوران بهبود کوتاه‌تر، درد کمتر برای بیمار و عدم نیاز به بیهوشی حین عمل و پانسمان بعد از عمل است. همچنین می‌توان موارد زیر را نیز از مزایای این نوع لیزر نسبت به نمونه‌های قدیمی آن دانست:

1) افزایش کلاژن سازی

2) قابلیت لایه‌برداری، و تحریک‌پذیری به صورت هم‌زمان وجود دارد .

3) کاهش چین و چروک های سطحی و رفع افتادگی پوست

4) قابلیت تعیین طیف در رفع ضایعات عروقی و رنگی

آماده‌سازی پوست برای استفاده از لیزر CO2

استفاده از لیزر CO2 فرکشنال برای از بین بردن مشکلات پوستی به آماده‌سازی خاصی نیاز ندارد و برای استفاده از این روش تنها باید پوست صورت شما تمیز و بدون آرایش باید. همچنین، استفاده از این روش در صورتی که پوست شما دارای زخم‌های باز، جوش‌های ملتهب و اسکار‌های متورّم می‌باشد توصیه نمی‌شود و در صورت وجود چنین مواردی بهتر است که استفاده از لیزر فرکشنال را به زمان دیگری موکول نمایید. پیاده‌سازی این تکنیک بسیار ساده و آسان است و هر جلسه درمانی به‌طور میانگین به 30 تا 45 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت و پزشکان معمولاً از بی‌حسی موضعی برای کاهش درد استفاده می‌کنند.

بعد از انجام لیزر co2 چه اقداماتی رو باید انجام داد؟

یک روز پس از انجام لیزر فرکشنال، پوست شما ممکن است به حالتی شبیه حالت پس از سوختگی یا آفتاب سوختگی خفیف تیره به نظر بیاید. این مورد در مدت یک یا دو هفته پوست اندازی کاملاً بهبود می‌یابد و طی حدود سه هفته قرمزی های تشکیل شده روی پوست نیز از بین می‌روند.

پس از مراحل بالا، فرد به وضوح در خود پوستی گلگون و شفاف را حس می‌کند. همان‌طور که گفتیم طی حدود سه هفته نیز این قرمزی بسیار کم از بین می‌رود و پوست شما یه حالتی کاملاً طبیعی و جوان شده برمی‌گردد.

نیاز است که 6 روز پس از انجام لیزر فراکشنال زیر نور مستقیم خورشید نروید و در روزهای پس از آن نیز (چهار هفته) سعی کنید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

در اولین روزهای پس از عمل به هیچ وجه از لوازم آرایشی و بهداشتی مخصوصاً لوازم‌آرایشی و بهداشتی روغنی استفاده نکنید.

لیزر co2 چه عوارض هایی دارد؟

لیزر فرکشنال co2 به طور کلی عارضه خاصی که دائمی بوده و نگران کننده باشد، ندارد. اگر چه پس از انجام لیزر، قرمزی و تورم و نقاط تیره رنگ روی پوست برای دو تا سه هفته باقی می‌ماند؛ اما این نشانه‌ها ناشی از عملکرد درست لیزر co2 فرکشنال است و به مرور برطرف شده و پوست تازه رخ می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

باید ها و نباید در مورد دستگاه لیزر کیوسوییچ

۲ بازديد ۰ نظر

دستگاه لیزر کیوسوییچ و تکنیک های این دستگاه 

 دستگاه لیزر کیوسوییچ یکی از تکنیک ‏های موثر برای درمان لک های پوستی و پاک کردن تاتو می ‏باشد. لک ‏ها بر اثر عوامل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، بالا رفتن سن، استفاده از برخی داروها، عوامل ذاتی، ژنتیکی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد می‏ شوند.

دستگاه لیزر کیوسوییچ درمانی ایده آل برای از بین بردن لک های پوستی است. وقتی شما این درمان را انجام می دهید پوست شما برای مدت زمان کوتاهی در اثر جذب انرژی لیزر کمی خاکستری و سفید می شود. اگر پوست شما رنگدانه های زیادی داشته باشد ممکن است کمی کبودی نیز ایجاد شود. همچنین ممکن است که برای چند روز پوست شما تاول های کوچکی بزند. در مجموع 7 تا 10 روز طول می کشد تا پوست شما بهبودی کامل پیدا کند.

عملکرد دستگاه کیوسوییچ چگونه است؟

دستگاه کیوسوییچ با طول موج 532 و 1064 نانومتر روی پوست تابانده می شود و توسط رنگدانه‏ های پوست جذب می‏ گردد. سپس ذرات رنگ داخل پوست را منفجر می‏ کند و آن‏ها را به ذرات ریز تبدیل می‏ کند و کم‏ کم دفع می‏ شوند. در اصل عمل اصلی را سلول‏ های ایمنی خود بدن انجام می ‏دهند.

خرید دستگاه کیوسوییچ

  فواید دستگاه لیزر کیوسوییچ 

دستگاه کیوسوییچ ، روشی کم خطر برای از بین بردن کک و مک، لک های قهوه ای صورت، لک های جای جوش، رگ های عنکبوتی و .. می باشد.

این دستگاه  پوست را سفت کرده و افتادگی صورت را برطرف می کند. چین و چروک ها را بهبود می بخشد و لک های تیره را از بین می برد.

جای آکنه را برطرف می کند، بافت های پوست را ترمیم می کند و پوست را صاف و شفاف می کند.

عزت نفس شما را بالاتر می برد و پوستی جوان تر به شما می دهد.

رنگدانه های پوست را درمان می کند و تغییر رنگ پوست را از بین می برد.

سلول های مرده پوست را کاهش می دهد.

قیمت دستگاه کیوسوییچ 

پوست را کاملا تمیز می کند و به جوان سازی پوست کمک می کند.

رشد موهای ناخواسته را کاهش می دهد و آن ها را به طور دائم از بین می برد.

کلاژن ‏سازی و جوان‌سازی پوست

ترمیم لک زخم و تیرگی موضعی

رفع  قارچ ناخن

رفع  ملاسما

از بین بردن هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب

رفع لک های ناشی از افزایش سن

رفع کراتوز سبورئیک

رفع  لنتیگو سیمپلکس

از بین بردن چین‌ و چروک ‏های صورت و بهبود بافت آن

از بین بردن خال، کک‏ و مک پوست صورت و بدن

رفع آکنه، منافذ بزرگ و روشن کردن پوست

پاک کردن تتو

از بین بردن لک صورت:

درمان لک صورت که یکی از بیشترین موارد استفاده از لیزر کیوسوییچ می باشد، تاثیرگذاری بسیار بالایی نیز در درمان لک صورت دارد.

جهت خرید دستگاه لیزر سایناشور وارد وبسایت نویان طب مانلی شوید.

از بین بردن تاتو با لیزر کیوسوییچ چگونه انجام می شود ؟

دستگاه لیزر کیوسوییچ یک روش مطمئن برای پاک کردن تاتو می باشد که بوسیله امواج نوری بسیار قوی دانه های رنگی زیر پوست را متلاشی می کند. رنگ های خرد شده و شکسته شده زیر پوست به صورت طبیعی از بدن دفع شده و به مرور رنگ ناحیه به صورت طبیعی و همانند رنگ نواحی دیگر پوست در خواهد آمد. تکنیک های زیادی برای پاک کردن تاتو می باشد، مانند: درم ابرژن، فریز، لیزر CO2، جراحی و … هر کدام از این روش ها عوارضی را بر جای می گذارد. اما روش کیوسوییچ بالاترین تاثیرگذاری را بدون عارضه دارد.

عوامل تاثیر گذار بر عملکرد لیزر کیوسوئیچ

پاک شدن رنگ های تاتو به عمق نفوذ رنگ ها، مدت زمان تاتو، نوع و جنس رنگ بستگی دارد. کیوسوئیچ روی رنگ های تیره تر، سطحی تر و تازه تر بهتر اثر کرده و آنها را سریعتر از بین می برد.

مراقبت‏ های قبل از لیزر کیوسوییچ

از 1 روز قبل موهای ناحیه مورد لیزر را با تیغ بتراشید.

قبـل از انجام لیزر هرگونه کرم آرایشی، ضـد آفتـاب، تعـریـق و آلـودگـی را شـسـتـه و خـشـک نـمـاییـد.

استفاده از مرطوب کننده از سه روز قبل از انجام کیوسوئیچ پیشنهاد می شود.

وقتی قصد انجام لیزر کیوسوییچ را دارید پوست خود را برنزه نکنید.

دو هفته قبل از انجام لیزر کیوسوییچ، داروی آسپیرین و دیگر محصولاتی که حاوی آن هستند، مصرف نکنید.

مراقبت‏ های بعد از لیزر کیوسوییچ

تا 24 ساعت بعد از لیزر، ناحیه مورد نظر را نشویید.

از پمادهای تجویزشده، طبق دستور پزشک معالج استفاده کنید.

بعد از استفاده از لیزر کیوسوییچ ممکن است روی پوستتان احساس گرمی کنید. قرمزی و تورم پوست نیز تا چند ساعت بعد از استفاده از این لیزر دیده می شود. هنگامی که تورم از بین رفت، می توانید این ناحیه را با استفاده از کرم مرطوب کننده آب رسانی کنید.

10 تا 14 روز زمان می برد تا رنگ قهوه ای تیره ای که بعد از انجام کیوسوییچ روی پوست ایجاد می شود، از بین برود. اگر پوست کبود شده باشد، ممکن است برطرف شدن آن بیشتر طول بکشد.

حداقل به مدت 7 روز از مراقبت های فعال پوستی (حاوی گلیکولیک یا ویتامین A و رتینول) و لایه برداری پوست استفاده نکنید. هر روز پوست خود را تمیز و مرطوب کنید و از ضد آفتاب استفاده کنید.

می توانید برای پوشاندن آن از لوازم آرایش استفاده کنید.

تا جای ممکن سعی کنید که به مدت طولانی زیر نور خورشید قرار نگیرید.

موارد منع استفاده از دستگاه لیزر کیوسوییچ 

خانم های باردار

سابقه بروز تبخال (هرپس سیمپلکس)

سابقه کلوئید (گوشت اضافی در ناحیه زخم‏های قدیمی)

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...
شماره تماس کارشناس : 09129096358
آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely