آرشیو آبان ماه 1402

شرکت نویان طب مانلی بزرگترین وارد کننده تجهیزات پزشکی در ایران، انواع دستگاه لیزر، دستگاه هایفو ف دستگاه کیوسوئیچ ، دستگاه لاغری

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

۱۰ بازديد ۰ نظر

لیزرموهای زائد یک روش زیبایی است که از لیزر قدرتمند یا نور پالسی شدید (IPL) برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود، این منبع نور فولیکول‌های مو را در پوست گرم کرده و از بین می‌برد که در نهایت رشد مو را مختل می‌کند، نواحی رایج برای درمان عبارتند از صورت، سینه، پاها، بازوها، زیر بغل و خط بیکینی وغیره، که این عمل می‌تواند برای زنان با رشد بیش از حد مو (هیرسوتیسم) مفید باشد.

نکاتی که باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید!

لیزر موهای زائد ممکن است عوارض جانبی داشته باشد، محدودیت هایی دارد و ممکن است گران باشد اما بی خطر است، همچنین گاهی اوقات می‌تواند عوارض جانبی مانند درد و ناراحتی و قرمزی پوست را ایجاد کند که ممکن است تا بهبودی کامل مدتی طول بکشد، اما لیزر پوست و مو بدون عوارض به کیفیت دستگاه لیزر مورد استفاده و اپراتور لیزری که کار شما را انجام می دهد بستگی دارد.

لیزر موهای زائد برای چه افرادی مضر است؟

لیزر موهای زائد برای افرادی که دارای پوست حساس، بیماری آسم، عفونت پوستی یا سوء تغذیه هستند، مضر و ممنوع می باشد. همچنین برای افرادی که دارای موهای روشن وبورهستند، ممکن است لیزرنتایج مطلوبی نداشته باشد و حتی ممکن است به آسیب دیدگی پوست منجر شود همچنین افرادی که دارای تاتو یا پوست مصنوعی هستند نباید سمت لیزرتراپی بروند چون باعث آسیب شدید به پوست آنها می شود. در نهایت، افرادی که دارای بیماری‌های پوستی مانند دیابت یا اپیلپسی هستند و داروهای خاصی مصرف می‌کنند، حتما قبل از انجام لیزر با پزشک متخصص خود مشورت نمایند و یا دور لیزر را خط بکشند.

نکته قابل توجهی دیگر این است که لیزرموهای ازئد برای خانم های باردار نیز خطرناک می باشد و ممکن است به جنین آنها آسیب برساند، زیرا همانطور که می دانید اشعه لیزر به پوست تابیده می‌شود، احتمال به خون و سیستم گردش خون نیز تاثیر بگذارید، زیاد است بنابراین ممکن است برای جنین آسیب‌زا باشد، در نتیجه، بهتر است که خانم‌های باردار در دوران بارداری، به جلسات لیزرتراپی نروندو این لیزر موهای زائد را به بعد زایمان معوق کنند.

خرید بهترین دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023

آیا بازگشت موهای زائد در دوران بارداری امکان دارد؟

باید بگوییم بانوان در دوران بارداری خود، دچار یک سری تغییرات هورمونی می شوند، که این تغییرات می‌تواند باعث بازگشت موهای زائد  لیزرشده شود، بنابراین، بهتر است که خانم‌ها در دوران بارداری از روش‌های دیگری برای حذف موهای زائد خود استفاده کنند و به روش لیزر موهای زائد با دستگاه های لیزر فکر نکنند، می توانند روند درمان لیزرتراپی خود را بعد زایمان ادامه دهند.

آیا نظریه لیزرموهای زائد ممکن است باعث سرطان پوست شود، درست است؟

تاکنون هیچ تحقیق و مطالعه علمی نشان نداده‌اند که لیزرموهای زائد باعث بیماری سرطان می شود. اما همچنان برخی از افراد ممکن است به دلایل دیگری مانند حساسیت های پوستی و یا داشتن سرطان نهفته  باعث تشدید آن شود، برای همین بهتر است قبل از لیزرموهای زائد، با پزشک خود مشورت کنید تا از اینکه آیا لیزر برای شما مناسب است یا خیر، مطمئن شوید.

نکته‌ای که باید بدان توجه داشت این است، هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد لیزر بدن باعث سرطان پوست می‌شود، تنها باید مطمئن شوید فردی که لیزر بدن شما را انجام می‌دهد با تجربه و دارای صلاحیت مناسب باشد، اپراتور لیزری که قرار است با دستگاه لیزر کار کند، باید کار با دستگاه لیزر را به صورت درست و اصولی بلد باشد و بداند در هر قسمت بدن از چه شات و طول موجی استفاده کند و پوست شما را دچار سوختگی یا قرمزی نکند.

قیمت مناسب خرید دستگاه لاغری ترکیبی کرایولیپولیز 

آیا لیزرموهای زائد دائمی است؟

لیزرموهای زائد ممکن است باعث کاهش دائمی موهای زائد  شود، اما به طور کامل موهای زائد را برای همیشه از بین نمی‌برد. برخی از موها ممکن است دوباره رشد کنند، اما به صورت کلی می‌توان گفت که لیزر موهای زائد باعث کاهش دائمی موها می‌شود. این نتیجه ممکن است بر اساس نوع پوست و مو، و همچنین تعداد جلسات لیزر متغیر باشد،

بنابراین برای جلوگیری از رشد مجدد مو به جلسات منظم نیاز دارید. همانطور که بیان شد تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد متفاوت است، به عنوان مثال، ممکن است هر 4 هفته یک بار و برای موهای بدن هر 6 تا 8 هفته یک جلسه نیاز داشته باشید. لیزر بر روی پوست‌های تیره و برنزه وموهای ضخیم و سیاه ممکن است دیرتر نتیجه دهد افرادی که پوست رنگ پریده و موهای تیره دارند، عملکرد بهتری دارد.

نتیجه  لیزرموهای زائد بیشتر برای چه نوع پوست و مو بهتر است؟

لیزرموهای زائد برای انواع پوست و مو مناسب است، اما بهترین نتایج را برای افرادی با پوست روشن و موی تیره دارد. این به دلیل این است که لیزر به طور خاص بر روی موهای تیره تأثیرگذارتر است و پوست های روشن کمتراز خطر تحریک و آسیب دیدگی پوستی رنگ پوستی را از خود دور نگه می‌دارد. با این حال، فناوری‌های جدید لیزرموهای زائد خیلی پیشرفته تر شده و برای افرادی با پوست تیر‌تر و موهای روشن‌ و تیر نیز قابل استفاده هستند.

هزینه جلسات لیزرموهای زائد بدن چقدر است؟

هزینه جلسات لیزرموهای زائد بدن به ناحیه بدنی، تعداد جلسات مورد نیاز و موقیعیت مکانی انجام این خدمات بستگی دارد، به طورمیانگین هزینه لیزر موهای زائد به صورت فول بادی ممکن است در هر جلسه مبغی بین 500 هزارتومان تا 800 هزارتومان باشد، اما برای آگاهی دقیق قیمت لیزر، بهتر است با کلینیک‌ها و مراکز مختلف تماس بگیرید و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ ناب وی با بهترین کیفیت برای حذف تتو بدن استفاده می شود.

قبل از لیزر بدن چه کارهایی باید انجام داد؟

یک روز قبل شروع جلسه لیزر بدن باید ناحیه پوست خود را شیو و اصلاح نمایید، نیم ساعت قبل از لیزر از پمادهای موضعی بی حسی نیز استفاده کنید تا درد کمتری را تجربه نمایید، همچنین در روز لیزر بدن، برای محافظت از چشمان خود از عینک‌های مخصوص طراحی شده استفاده کنید،  از سوی دیگر، پزشک معمولاً یک ژل خنک کننده یا اسپری هوای خنک کننده را روی ناحیه پوست اعمال می‌کند، که باعث نگرانی و یا ترس شما شود، که باید خود را کنترل کنید. هر جلسه لیزر بدن ممکن است بین 15 دقیقه تا بیش از یک ساعت طول بکشد، تعداد جلسات مورد نیاز بستگی لیزرموهای زائد هر فرد به نوع پوست و مو و دستگاه لیزرمورد استفاده دارد.

مهمترین نکته این است که، پوست شما بعد از لیزر موهای زائد به نور خورشید حساس تر می‌شود. بهتر است تا پایان دوره درمان از قرار دادن ناحیه تحت درمان در معرض نور خورشید خودداری کنید همچنین صرف نظر از هر نوع آب و هوا، از کرم ضد آفتاب (حداقل SPF30) برای حداقل 4 هفته در مناطق در معرض درمان استفاده کنید.

نکات مراقبتی بعد از لیزر موهای زائد

  1. بعد از لیزرموهای زائد، پوست شما حساس شده و ممکن است دچار قرمزی و التهاب شود، بنابراین بهتر است از قرار گرفتن در معرض نورآفتاب جدا خودداری کرده و حتما کرم های ضدآفتاب با SPF بالا استفاده کنید.
  2. از صابون‌ها یا محصولات شیمیایی استفاده نکنید و سعی کنید از محصولات آرایشی و مرطوب کننده‌های طبیعی استفاده کنید.
  3. هنگام بیرون رفتن از دستکش استفاده نمایید تا از عفونت و التهاب پوست جلوگیری کنید.
  4. از مرطوب کننده ها، ژل‌های آلوئه ورا یا ژل‌های آلانتوئین برای آرامش پوست خود استفاده کنید.
  5. در صورت نیاز به درمان درد، از داروهای ضد التهاب مانند استامینوفن یا ایبوپروفن استفاده کنید.
  6. همچنین، برای هفته‌ها و ماه‌های بعد از جلسات لیزر، بهتر است از محصولات ضد التهاب و آرامش‌بخش برای پوست استفاده کنید تا پوست بهبود یابد و عوارض جانبی کمتر شود.

عوارض و پیامدهای  لیزر موهای زائد بدن چیست؟

عوارض لیزر موهای زائد ممکن است شامل قرمزی، التهاب، سوختگی، تیرگی یا روشن‌شدگی پوست، تورم یا حساسیت پوست باشد. همچنین ممکن است در برخی افراد عفونت یا تغییر رنگ پوست رخ دهد.

  • درد، ناراحتی یا حساسیت
  • پوست قرمزی که ممکن است مدتی باقی بماند
  • پوسته پوسته شدن، تاول زدن، کبودی یا تورم پوست شما
  • روشن یا تیره شدن پوست شما
  • جای زخم
  • عفونت های باکتریایی

برای جلوگیری از انتقال ویروس HPV چه کار کنیم؟

۱۱ بازديد ۰ نظر

ویروس HPV چیست ؟

یکی از شایع ‌ترین عفونت ‌های مقاربتی، ویروس HPV است، ویروس پاپیلومای انسانی نام یک گروه بسیار رایج از ویروس ها است. این عارضه اسید دئوکسی ریبونوکلئیک (DNA) هستند. ویروس هایی که به خانواده Papillomaviridae تعلق دارند.این ویروس از طریق رابطه جنسی و تماس  های فیزیکی منتقل می ‌شود. نوع 16 و 18 اچ پی وی پرخطرترین انواع این ویروس هستند.

واکسن HPV می تواند از ابتلا به برخی از انواع این ویروس پیشگیری کند. بیش از 150 نوع از ویروس اچ پی وی تاکنون شناخته شده است. بیشتر انواع این ویروس هیچ علامت خاصی ندارند اما برخی از انواع آن سبب زگیل تناسلی و سرطان می ‌شوند. بیشتر افرادی که به این ویروس آلوده می ‌شوند به دلیل نداشتن هیچ علامتی، از وجود ویروس در بدنشان اطلاعی ندارند. در اغلب موارد این ویروس خودبه ‌خود توسط سیستم ایمنی بدن از بین می ‌رود.

همانطور که گفتیم برخی از این ویروس ها در اکثر افراد مشکلی ایجاد نمی کنند. اما برخی از انواع آن می توانند باعث زگیل تناسلی یا سرطان شوند.پروتئین های E6 و E7 به طور قابل توجهی در ایجاد سرطان دهانه رحم نقش دارند. عفونت با HPV نوع 6 و 11 مستعد ظهور زگیل های آنوژنیتال در فرد است. یک مطالعه بیان می کند که بروز علائم بالینی تقریباً 11-12 ماه در بین مردان و 5-6 ماه در بین زنان است.

برای اطلاع از قیمت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با بهترین کیفیت و کارکرد روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

خطرات ویروس HPV

ویروس HIV چیست؟

HIV ویروسی است که به گلبول ‌های سفید خون می ‌چسبد و مانع عملکرد صحیح آن ها می ‌شود. گلبول ‌های سفید خون در سیستم ایمنی بدن نقش دارند. این ویروس سبب ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن می ‌شود. ویروس HIV در نهایت منجر به بیماری ایدز می ‌شود. ویروس HIV معمولا از طریق رابطه جنسی و استفاده مشترک از وسایل تزریق مواد مخدر منقل می ‌شود.

شباهت ها و تفاوت های ویروس HIV  و ویروس HPV چیست؟

ویروس HIV و HPV دو ویروس کاملا متفاوت هستند و هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند. شباهت این دو ویروس این است که هر دو می‌ توانند از طریق رابطه جنسی منتقل شوند. به همین علت پزشکان هر دو ویروس را بیماری مقاربتی می ‌دانند. یک شباهت دیگر ویروس HIV و HPV این است که هردوی آن ها می ‌توانند سال ‌ها در بدن بدون هیچ علامتی و به صورت خفته باقی بمانند. افراد مبتلا به این دو ویروس بیشتر از دیگران در معرض ابتلا به سایر بیماری‌ ها و عوارض آن ‌ها هستند.

این امکان نیز وجود دارد فردی به طور همزمان به این دو ویروس آلوده باشد. تحقیقات اخیر نشان داده‌ اند ابتلا به HPV احتمال خطر ابتلا به HIV را افزایش می ‌دهد. این مسئله ممکن است به این دلیل باشد که ویروس HPV سبب تغییرات سلولی و افزایش التهاب ناحیه تناسلی می ‌شود.

این دو بیماری مقاربتی در برخی علائم با یکدیگر شباهت دارند، اگرچه که دو ویروس متفاوت هستند. HPV می تواند باعث بیماری ‌هایی مثل زگیل تناسلی در دهانه رحم، واژن و آلت تناسلی شود. برخی از انواع HPV سبب ایجاد تغییرات سلولی در ناحیه تناسلی می ‌شوند که ممکن است منجر به سرطان شود.

سرطان ‌هایی مثل سرطان مقعد، آلت تناسلی، واژن، دهانه رحم و دهان با برخی از انواع HPV ایجاد می ‌شوند. ویروس HIV ممکن است باعث ایجاد زخم ‌ها ی شدید در رکتوم و نواحی دهانه رحم شود. افراد مبتلا به HIV بیشتر در معرض ابتلا به سرطان آلت تناسلی و مقعد هستند.

چنانچه قصد خرید دستگاه لیزرموهای زائد را برای مطب زیبایی خود دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

علائم و نشانه های ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) چیست ؟

HPV معمولاً در ابتدا هیچ علائم و نشانه ای ایجاد نمی کند در نتیجه اکثر افراد مبتلا به پاپیلوما متوجه نمی شوند که دچار این بیماری هستند. اما گاهی اوقات این ویروس می تواند باعث رشد یا ایجاد توده های بدون درد مثل زگیل های تناسلی در اطراف واژن، آلت تناسلی یا مقعد می شود.زگیل تناسلی توده های خشن و شبیه گل کلم هستند که روی پوست رشد می کنند. ممکن است هفته ها، ماه ها یا حتی سال ها پس از مبتلا شدن به HPV ظاهر شوند. زگیل تناسلی مسری است (مانند همه انواع HPV)، اما بی ضرر هستند.

علائم و نشانه های ویروس پاپیلومای

راه های انتقال ویروس پاپیلوما انسانی چیست؟

اصلی ترین راه انتقال ویروس پاپیلوم انسانی یا HPV ، از طریق تماس نزدیک مخاطی و برقراری ارتباط جنسی است. این ارتباط باید مداوم به مدت چند دقیقه و بسیار نزدیک باشد تا تلقیح ویروس صورت بگیرد، بنابراین ویروس HPV از طریق سطوح یا شنا کردن منتقل نمی شود. این ویروس همچنین می تواند از طریق لیزر در ناحیه ژنیتال ایجاد شود؛ اگر چنانچه سری لیزر برای فرد نباشد امکان انتقال این ویروس از فرد آلوده به فرد سالم وجود دارد، بنابراین اگر سری لیزر هر فرد جدا یا یک بار مصرف باشد، امکان انتقال این بیماری بسیار اندک می شود. همچنین این ویروس امکان دارد در حین زایمان طبیعی از مادر به نوزاد انتقال داده شود و ضایعات حنجره و تنفسی در نوزاد به وجود آورد.

بسیاری از انواع HPV بر دهان، گلو یا ناحیه تناسلی تأثیر می گذارد و انتقال آنها آسان است و هر گونه تماس پوست به پوست ناحیه تناسلی یا پوست به مخاط از طریق رابطه جنسی واژینال، مقعدی یا دهانی می باشند.

بهترین ویژگی های دستگاه لیزر کیوسوئیچ سایناشو نسبت به بقیه دستگاه های لیزر چیست؟

راه های درمان و جلوگیری از ابتلا به ویروس پاپیلومای انسانی

در حال حاضر متاسفانه برای ویروس HPV هیچ درمانی وجود ندارد و افراد زیادی قبل از این که از وجود ویروس HPV در بدنشان مطلع شوند، سیستم ایمنی بدنشان ویروس را دفع و پاکسازی می‌کند. روش‌ هایی نیز برای درمان زگیل تناسلی ناشی از ویروس HPV وجود دارد.

تزریق واکسن HPV؛  تاکنون چند نوع واکسن برای ویروس HPV ساخته شده است. واکسیناسیون ویروس اچ پی وی، می‌تواند احتمال ابتلا به سرطان دهانه رحم و سایر سرطان‌های ناشی از HPV را در جهان کاهش دهد. یکی از واکسن‌های ساخته شده برای این ویروس واکسن گارداسیل است.

این واکسن از اکثر موارد سرطان دهانه رحم می‌تواند پیشگیری کند،  در صورتی که واکسن قبل از ابتلا به عفونت اچ پی وی تزریق شود، می‌تواند اثربخش باشد، هنگامی که فردی به ویروس HPV آلوده می‌شود، تزریق واکسن آنچنان اثربخش نیست. واکسن نمی‌تواند فرد مبتلا را درمان کند. واکسن گارداسیل همچنین می‌تواند از ابتلا به سرطان‌های واژن، فرج، مقعد، دهان، گلو، سر و گردن نیز پیشگیری کند. این واکسن هم برای زنان و هم برای مردان قابل استفاده است. واکسن HPV از ابتلا به زگیل تناسلی جلوگیری می‌کند.

ویروس HPV

برای خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز با همکاران فروش نویان طب مانلی تماس بگیرید.

جمع بندی

سعی کنید در همه موارد بهداشت فردی خود را رعایت نمایید و حتما در هنگام لیزر موهای زائد خود سعی کنید به اپراتور لیزر خود تاکید کنید که سری دستگاه لیزر را برای شما عوض کند، تا خدای نکرده دچار بیماریهای خطرناک نشوید.

جهت مشاوره‌ی قبل از خرید دستگاه ems و قیمت دستگاه ems با کارشناسان نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

آشنایی با روش های لاغری سریع با دستگاه

۱۱ بازديد ۰ نظر

امروزه متاسفانه بدلیل تغذیه های نامناسب و کاهش فعالیت ها، چاقی و اضافه وزن در بین افراد افزایش یافته است، همچنین باید بگوییم بر اساس نوع ژنتیکی که داریم در نواحی خاصی از بدن بافت چربی بیشتری ذخیره داریم. این نقاط معمولا در محل پهلوها و یا شکم وجود داشته و همین موضوع سبب می شود تا کم کردن بافت های چربی این نواحی به سختی صورت بگیرد.

برخی افراد سعی می کنند با رعایت رژیم های غذایی یا وزرش کردن، اضافه وزن و چاقی خود را کنترل کنند، اما باید بگوییم که قطعا این روندها زمان بر است، و افرادی که بخواهد به لاغری سریع برسند، این روش ها جواب گو نمی باشد، در نتیجه با توجه به موارد گفته شده استفاده از دستگاه های لاغری موضعی می تواند تا حد بسیار زیادی در کاهش بافت چربی شکم و پهلو و لاغری سریع بسیار موثر باشد. اما سوالی که خیلی از افراد دارند این است که چطور بهترین دستگاه لاغری شکم و پهلو و سلولیت پا را بشناسیم؟

دلایل چاقی افراد چیست؟

افزایش وزن و چاقی عوامل مختلفی دارد، با این حال علت اصلی آن را عدم تعادل انرژی به صورت دریافت کالری بیشتر نسبت به میزان مصرف کالری در بدن می دانند. عوامل رفتاری و محیطی موثر در عدم تعادل انرژی عبارتند از فاکتورهایی که بر دریافت کالری تاثیر می گذارند، مانند افزایش تعداد وعده های غذایی و یا رژیم غذایی و یا رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات های تصفیه شده و همچنین عواملی مثل بی تحرکی که life style را تغییر می دهد.

بافت چربی که در کل بدن وجود دارد از نظر ساختار عملکرد به عنوان یک ارگان واقعی در نظر گرفته می شود. این بافت وظیفه تنظیم دمای بدن، تامین انرژی و حفاظت از بدن در برابر آسیب های مکانیکی را به عهده دارد. در افراد نرمال چربی زیر پوست ۱۰ % وزن بدن را تشکیل می دهد. از نظر بافت شناسی واحد پایه بافت چربی زیر پوست میکرولوبول با قطری معادل ۱mm است و از مجموعه ادیپوسیت ها تشکیل می شود

بهترین دستگاه های لاغری شکم و پهلو

مزایای خرید دستگاه لاغری کرایوکویتیشن

امروزه کویتیشن یک روش جدید و بدون نیاز به جراحی برای حذف چربی های اضافی بدن است. این تحول بنیادین در اروپا طراحی شده است و هیچ احتیاجی به جراحی، بیهوشی، بستری شدن و دوران نقاهت ندارد. دستگاه لاغری کویتیشن با امواج اولتراسوند کار می کند، به این صورت که در اثر برخورد امواج اولتراسوند (نوعی امواج صوتی) با فرکانس بسیار زیاد با مولکول های آب میان بافتی، حباب های ریزی در اطراف سلول های چربی ایجاد می شود.

این حباب ها که به شدت تحت تاثیر امواج اولتراسوند می باشند، در حال لرزش و فوران بوده و در اثر برخورد این حباب ها با دیواره سلول های چربی و ترکیدن آنها سبب پارگی دیواره سلول های چربی و بیرون ریختن چربی درون سلولی (تری گلیسرید) و خروج آب درون سلولی می گردد. در حقیقت کویتیشن با شکستن سلول چربی و انحلال چربی های به دام افتاده باعث از بین رفتن این سلول ها و لاغری شکم و پهلو، ران، بازو و دیگر نواحی مورد نظر می شود.

دستگاه لاغری کویتیشن

دستگاه لاغری کرایولیپولیز، بهترین دستگاه لاغری

یکی دیگر از بهترین دستگاه های لاغری شکم و پهلو، دستگاه کرایولیپولیز می باشد، که به این روش کول اسکالپتینگ، روشی معجزه آسای لاغری می گویند، در این دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو از سیستم مکش و سرما جهت فریز کردن سلول های چربی تا دمای منفی ده درجه در زمان 45 تا 60 دقیقه استفاده می شود و این دستگاه لاغری مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و وزارت بهداشت ایران است.

نحوه عملکرد دستگاه لاغری کرایولیپولیز

نتایج آن 2 هفته بعد از جلسه درمان شروع می شود و تا 3 ماه فرد کاهش سایز دارد و در این روش لاغری با هر جلسه درمان 20 تا 30 درصد سلول های چربی از بین می رود و نیاز به هیچ گونه استراحت بعد از استفاده از این روش نیست و تقریبا برای تمام افرادی که از چاقی موضعی رنج می برند قابل استفاده است و به دلیل کاهش سلول های چربی در زمان 3 ماه علاوه بر کوچک شدن شکم و پهلوها، پوست آن نواحی هم سفت می شود.

دستگاه لاغری کرایولیپولیز

نکاتی درباره لاغری با کرایولیپولیز

مشاوره قبل از انجام کرایولیپولیز،نقش مهمی در انتخاب فرد مناسب برای انجام لاغری بوسیله ی کرایولیپولیز را دارد زیرا همه ی افراد برای این نوع درمان لاغری مناسب نیستند. در بعضی از افراد بعد از جلسه کرایولیپولیز ، تورم خفیفی ایجاد می شود که خود به خود برطرف می شود .همچنین در بعضی از افراد هم بعد از جلسه ی کرایولیپولیز، قرمزی و سوزش خفیف روی پوست ایجاد می شود که این هم خود به خود برطرف خواهد شد .مطمئن باشید دستگاه لاغری کرایولیپولیز ، تا کنون هیچ عارضه ای منفی و طولانی مدت قابل توجهی مشاهده نشده است.

با دستگاه لاغری ems، در عرض یک ماه لاغر شوید.

از آنجایی که در سال‌های گذشته اهمیت دادن به تناسب اندام بدن در دینا و  ایران به شدت زیاد شده است، وجود دستگاه لاغری و عضله ساز EMS می‌تواند اعتبار هر کلینیک زیبایی را افزایش دهد. از طرف دیگر قیمت مناسب این دستگاه به همراه بازخورد آن مدیران کلینیک‌ها را به سمت خرید این دستگاه تشویق کرده است، دستگاه لاغری EMS، از فناوری پیشرفته ای برای تقویت عضلات و کاهش بافت چربی و کاهش سایز استفاده می کند. تحریک الکتریکی عضلات یا تحریک الکتریکی مغناطیسی (EMS باعث کاهش چربی و عضله‌سازی بدن می شود، نام Em در واقع برگرفته از دانش و تکنولوژی درمانی است آن است. دو حرف اول E و M در Ems نشانگر فناوری آن (Electro Magnetic ) می باشد که از انرژی الکترومغناطیسی استفاده می کند تا ماهیچه ها را در ناحیه تحت درمان منقبض کند.

دستگاه لاغری ems

ems چیست؟

EMS یک فناوری پزشکی است که در پزشکی زیبایی، اورولوژی و زنان استفاده می‌شود و از میدان‌های الکترومغناطیسی متمرکز با سطوح شدت ایمن استفاده می‌کند. میدان های الکترومغناطیسی در دستگاه EMS به صورت غیر تهاجمی از بدن عبور می کنند و با نورون های حرکتی تعامل دارند که متعاقباً باعث انقباض عضلانی می‌شود. تکنولوژی دستگاه لاغری EMS و متعاقب آن دستگاه لاغری و عضله ساز ای ام اس در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این فناوری غیرتهاجمی کانتورینگ بدن نه تنها چربی می‌سوزاند، بلکه عضله هم می‌سازد و در عین حال سطح قدرت و استقامت بدن را نیز بهبود می‌بخشد. قیمت دستگاه ای ام اس را از ما بپرسید.

این فرآیند بسیار شبیه به نحوه انقباض طبیعی عضلات بدن است. دستگاه لاغری EMS ، تحریک و اثرگذاری بسیار قوی تری از فعالیت ورزشی طبیعی دارد. این تکنولوژی باعث ایجاد حداقل 30 هزار انقباض عضلانی می‌شود که از طریق انقباضات ارادی عضلات بدن امکان پذیر نیست.

سخن پایانی

جهت دریافت اطلاعات کامل و دقیق درباره دستگاه های لاغری شکم و پهلو، ران، بازو و سایر قسمت های بدن می توانید با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید…

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

گارانتی دستگاه چقدر در قیمت دستگاه موثر است؟

۱۴ بازديد ۰ نظر

امروزه  شاهد پیشرفت سریع  فناوری و تکنولوژی در همه عرصه ها هستیم،  پیشرفت های پزشکی در این بین کاملا چشمگیر و قابل ستایش است، بنابراین خوشبختانه امروزه با توسعه علم پزشکی در زمینه های درمانی ، روی حوزه زیبایی و جراحی پلاستیک نیز تاثیر بسزایی داشته است، به همین دلیل درحال حاضر دستگاه های متفاوت پزشکی وش زیبایی تولید شده است، یکی از این دستگاه های پرکاربرد، دستگاه لیزرموهای زائد می باشد، که در انواع متفاوت در بازار یافت می شود، قیمت دستگاه لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مطلب به نکات مهم و تاثیرگذار بر قیمت دستگاه های لیزر می پردازیم.

امروزه  شاهد پیشرفت سریع  فناوری و تکنولوژی در همه عرصه ها هستیم،  پیشرفت های پزشکی در این بین کاملا چشمگیر و قابل ستایش است، بنابراین خوشبختانه امروزه با توسعه علم پزشکی در زمینه های درمانی ، روی حوزه زیبایی و جراحی پلاستیک نیز تاثیر بسزایی داشته است، به همین دلیل درحال حاضر دستگاه های متفاوت پزشکی وش زیبایی تولید شده است، یکی از این دستگاه های پرکاربرد، دستگاه لیزرموهای زائد می باشد، که در انواع متفاوت در بازار یافت می شود، قیمت دستگاه لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مطلب به نکات مهم و تاثیرگذار بر قیمت دستگاه های لیزر می پردازیم.

دستگاه لیزر موهای زائد کرکی و بلوند

نکات مهم درباره خرید دستگاه های لیزر

روش های زیبایی  و لیزر پوست و مو باعث می شود که پوست و چهره شما متحول شود. این روش ها به درمان معضلات پوستی و بهبود کیفیت آن که تاکنون غیرقابل درمان بوده اند کمک کرده و همچنین باعث رشد درآمد پزشکان زیبایی شده است، در دسترس بودن انواع دستگاه های لیزر با برندها، مشخصات و قیمت های مختلف باعث سردرگمی و دوگانگی ذهن پزشکان زیبایی، صاحبان مجموعه های زیبایی شده است. در حال حاضر تعرفه مختلفی برای خرید دستگاه لیزر وجود دارد.

از آنجایی که خرید دستگاه های لیزر نیازمند سرمایه زیادی است، توجه دقیق به مشخصات آن، نحوه آموزش، هزینه ها، گارانتی، در دسترس بودن لوازم جانبی و اطمینان از خدمات پس از فروش آن، نکات مهم خرید می باشد. در نتیجه قصد داریم معیارهایی اصلی که در هنگام خرید دستگاه لیزر برای پزشکان و مدیران کلینیک زیبایی مفید باشد را بطور کامل شرح دهیم.

ویژگی های مهم دستگاه لیزرموهای زائد

قیمت بهترین دستگاه لیزر

قدرت لیزر بار یا منبع تولید نور

باید بگوییم که دستگاه لیزرموهای زائد دارای یک منبع تولید نور یا همان لیزربارمی باشد، که مهمترین قطعه این دستگاه ها می باشد و جدیدترین و معتبرترین لیزربارهای این دستگاه ها، ” کوهرنت آمریکا ” می باشد. حتما در هنگام خرید دستگاه لیزر به برند لیزربار آن دستگاه دقت کامل را داشته باشید، چون قیمت این قطعه قابل توجه است و چنانچه ایرادی داشته باشد، شما را درگیرهزینه ی  اضافی می کند.

میزان توان و طول موج دستگاه لیزر

یکی از نکات مهم خرید و قیمت دستگاه لیزر، توجه به طول موج و توان خروجی آن می باشد، بنابراین با توجه به تنوع رنگ و نوع پوست مشتریان ، اضافه شدن طول موج چهارم در دستگاه های جدید لیزر موهای زائد جهت روشن سازی نواحی خاص پوست بدن، از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد.

دوره آموزشی اپراتوری دستگاه لیزر

کیفیت و استاندارد اصل بودن

یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه لیزرموهای زائد حتما به کیفیت و استانداردهای بین المللی، مجوزهای داخلی دستگاه لیزر توجه کنید، استانداردهای مهم جهانی دستگاه های لیزرعبارت اند از : گواهی FDA آمریکا، CE اروپا، ISO-13485، همچنین دارای استانداردهای داخلی  و مجوز آیمد (IMED) از اداره کل تجهیزات پزشکی بر روی دستگاه لیزر می باشد.

گارانتی دستگاه های لیزر

یکی از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت دستگاه لیزر ، گارانتی و وارانتی آن است، چون یک سری دستگاه ها به صورت غیر قانونی در بازار به فروش می رسد که قیمت پایین آن توجه خیلی ها را جلب می کند، اما متاسفانه این دستگاه ها گارانتی نداشته می تواند تبعاتی برای خریداران به همراه داشته باشد، در نتیجه در هنگام خرید صد در صد به گارانتی دستگاه توجه کنید.

 در دسترس بودن لوازم جانبی و قطعات دستگاه ها

همچنین یکی از معیارهای که نقش مهم در تعرفه قیمت دستگاه های پزشکی و زیبایی دارد، در دسترس بودن لوازم جانبی و قطعات دستگاه ها می باشد، تا در صورت نیاز به قطعات جانبی خیلی آسان بتوانید این قطعات را در بازار یا از شرکت نویان طب مانلی تهیه نمایید تا کسب و کارتان دچار مشکل نشود.

سیستم خنک کنندگی یا کولینگ دستگاه

همانطور که می دانید فرآیند انجام لیزرموهای زائد، همراه با حرارت لحظه‌ ای برای سوزاندن ریشه موهای زائد می باشد، بنابراین با استفاده مداوم، قسمتی که در تماس مستقیم با پوست مشتری است، داغ شده در حرارت بالا قرار میگیرد و نیاز به یک خنک کننده دارد، اما خوشبختانه دستگاه های لیزرجدید با تکنولوژی نوین دارای کولینگ دوبل و چیلر هستند که مراجعه کننده تقریبا هیچ حرارتی را روی پوست خود احساس نخواهد کرد، بنابراین خرید دستگاه لیزر‌ی که دارای قطعه کولینگ حرفه ای و دوبل باشد میتواند یک انتخاب و خرید هوشمندانه ای باشد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

اما بهترین، جدیدترین و معتبرترین دستگاه لیزر موجود در بازار، دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس است، که یک سر و گردن بالاتر از دیگر دستگاه های لیزر و زیبایی می باشد. این دستگاه باطول موج ها و قیمت های مختلفی تولید و ارائه می شود، میخواهیم به شما خریداران و سرمایه گذاران عزیز، وعده این خبرخوش را بدهیم که شرکت نویان طب مانلی، بعنوان همراه همیشگی شما، دستگاه لیزر تیتانیوم را با بهترین قیمت خرید لیزر تیتانیوم، کیفیت و خدمات پس از فروش، وارد کرده و عرضه می نماید.

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه لیزرهای زائد تیتانیوم

  • ساخت کمپانی dragonfly
  • میزان توان خروجی و طول موج : متوسط توان آن از 1200وات تا 2000 وات دارای چهار طول موج الکساندرایت 755nm+دایود 808nm + اندیاگ 1064nm و 940 نانومتر ️️مناسب برای همه نوع تیپ پوستی است.
  • توان داخلی پاور: 32000 وات یک دستگاه با توان بالا
  • توان خروجی لیزربار: 1600 وات توان خروجی لیزربار از برند کوهرنت آمریکایی می باشد
  • سیستم خنک کننده کولینگ هندپیس تا منفی 20 درجه و دارای کولینگ ثانویه و کمکی مجهز به چیلر برقی
  • دارای سیستم عامل اندروید
  • دارای صفحه نمایش 15 اینج با تاچ حرارتی و صفحه نمایش 4K
  • اسپات سایز 15*40 میلی متر
  • امکان عملکرد دستگاه به صورت 24 ساعته بدون توقف
  • دارای استابلایزر داخلی
  • بدون هرگونه سوختگی، اسکار و Side-effect بر روی پوست
  • قابلیت انتخاب دستگاه با یک هندپیس
  • ماکزیمم انرژی تا 140 ژول بر سانتی متر مربع
  • 10سال خدمات پس از فروش

در نتیجه

چنانچه شما پزشکان عزیز، صاحبان و مدیران کلینیک های زیبایی قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارید و می خواهید دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب و خرید نمایید، صد در صد دستگاه لیزر تیتانیوم را به شما پیشنهاد می کنیم، بنابراین ما در این مطلب ویژگی ها کاملی از دستگاه معرفی نمودیم، تا بتوانید یک دستگاه مناسب و با کیفیت خرید نمایید، همچنین شرکت نویان طب مانلی بیشتر دستگاه های لاین های زیبایی از جمله: دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاه جوانسازی هایفو، دستگاه لاغری و دستگاه کیوسوئیچ را در سبد محصولات خود گنجانده است، بنابراین برای آگاهی از قیمت دستگاه هایفو می توانید با شماره 09129096358 تماس بگیرید تا راهنمایی کارشناسان ما را دریافت نمایند.

آدرس وبسایت نویان طب مانلی؛ https://noyantebmanely.com/

جوانسازی پوست با روش rf فرکشنال یا روش CO2 فرکشنال

۸ بازديد ۰ نظر

روش لیزر CO2 فرکشنال یک روش درمانی است که باعث کلاژن سازی وجوانسازی پوست می‌شود. لیزر CO2 (دی‌اکسید کربن) باعث می شود تا لایه‌های بیرونی پوست را تحت تأثیر قرار بگیرد و پوست خود را دوباره بازسازی و جواسازی کند . این روش به عنوان یک نوع از فرکشنال ابلیتیو (Ablative) شناخته می‌شود، چرا که لایه‌های بیرونی پوست را به طور جزئی یا کامل حذف می‌کند و به جای آن‌ها رشد سلول‌های جدید و بازسازی پوست را تحریک می‌نماید.

نحوه انجام لیزر CO2 فرکشنال

در روش CO2 فرکشنال، لیزر CO2 با توان بالا به صورت نقطه ای روی پوست تابانده می‌شود. این نقاط لیزری حرارت را به بافت پوست منتقل می‌کنند و باعث تبخیر و از بین رفتن چربی اضافی پوست می‌شود. این فرآیند باعث قرمزی و آبله‌ای شدن لایه بیرونی پوست می‌شود و به طور همزمان بازسازی و ترمیم پوست را تحریک می نماید.

کاربرد روش CO2 فرکشنال

  • کاهش چین و چروک
  • کلاژن سازی پوست
  • رفع جای جوش و ضایعات پوستی
  • بهبود ترک های پوستی
  • کاهش لک های پوستی

جوانسازی پوست با روش rf فرکشنال یا روش CO2 فرکشنال

آر اف فرکشنال یکی از روش های زیبایی است که امروزه از آن در کلینیک های زیبایی به وفور برای درمان تعریق پوست، از بین بردن هرگونه چروک، جوان کردن پوست، رفع آکنه وغیره استفاده می ‌شود. این روش غیرتهاجمی بوده و به جوانسازی پوست کمک فراوانی می‌کند. rf فرکشنال با استفاده از فرکانس رادیویی و سوزن‌های کوچک پوست را ویتامینه می کند. سوزن‌ها در بازسازی کلاژن و الاستین پوست بسیار موثر هستند.

نحوه انجام روش آراف فرکشنال

گرمای حاصل از فرکانس رادیویی سلول‌ها و فیبرهای ناسالم را متابولیزه کرده که موجب تحریک و تولید سلول ‌های جدید برای پوست می شود. این روش می ‌تواند باعث بهبود قابل ملاحظه‌ای در رفع چین و چروک، از بین بردن جای زخم، کاهش منافذ باز پوست، یکنواخت کردن رنگ پوست و مواردی از این قبیل شود.

مزایای روش rf فرکشنال

  • تحریک تولید کلاژن و الاستین
  • جوانسازی پوست
  • رفع چین و چروک
  • رفع جای جوش
  • بهبود زخم‌ها و ناهمواری‌های پوستی

rf فرکشنال بهتر است یا CO2فرکشنال؟

بنابراین با مقایسه دو روش بالا برای جوانسازی پوست، متوجه می شویم که هر دو روش تقریبا یک کار را برای پوست انجام می دهد، یعنی هر دو روش باعث تحریک و کلاژن سازی پوست، رفع چین و چروک، رفع جای جوش و زخم و دیگر ضایعات پوستی می شود.

اما باید بگوییم که عوارض جانبی روش CO2 فرکشنال بیشتر از عوارش روش rf فرکشنال می باشد، بنابراین برای افرادی که پوست حساس دارند توصیه نمی شود. اما در کل هر دو روش برای موارد خاصی مانند پوست حساس، پوست ملتهب، خانم های بارداری، ممکن است مناسب نباشد، از همین رو حتما قبل از انجام فرایندهای ار اف فرکشنال و CO2 فرکشنال حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

خرید دستگاه لیزرموهای زائد برای کلینیک داران چه مزایای دارد؟

اولین دستگاهی که برای شروع کار یک کلینیک زیبایی، ضروری است، دستگاه لیزر موهای زائد می باشد، چون اکثر مشتریانی که به کلینیک مراجعه می کنند جهت حذف موهای زائد بدن می باشد، در نتیجه انتخاب و خرید دستگاه لیزرموهای زائد در مجموعه کلینیک های زیبای خیلی با اهمیت می باشد، تا مجموعه های زیبایی بتوانند اعتبار و جایگاه خود را بین مشتریان بدست آورد.

معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

همانطور که می دانید از بین رفتن موهای زائد در یک جلسه تمام نمی شود بلکه با توجه به ضخامت موها، ژن و پرپشت بودن و کم پشت بودن موها در هر فرد متفاوت است، یعنی تعداد جلسات لیزرموهای زائد هر فرد با فرد دیگر فرق می کند، دستگاه لیزر تیتانیوم با توجه به دارا بودن چهار طول موج، علاوه بر از بین بردن موهای زائد ، میتواند کار روشن سازی نواحی تیره و خاص بدن را انجام دهد.

همچنین با دارا بودن سیستم کولینگ دوبل ، تجربه انجام لیزر موهای زائد بدون احساس درد یا سوختگی را فراهم آورد. همچنین با داشتن صفحه مانیتور 4k و دارا بودن سیستم عامل اندروید، امکان فایلینگ مشتریان در تمامی جلسات را در اختیار اپراتور قرا میدهد. شرکت نویان طب مانلی خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو را در سبد محصولات خود داشته یک سال وارانتی و ده سال گارانتی بر روی تمامی محصولات خود ارائه میدهد.

در آخر

شرکت نویان طب مانلی اولین و معتبرترین شرکت وارداتی تجهیزات پزشکی و دستگاه های زیبایی می باشد، که تمامی دستگاه های مورد نیاز یک مجموعه زیبایی را در سبد محصولات خود دارا می باشد، چنانچه قصد خرید هر یک از دستگاه های لیزر، CO2 فرکشنال، rfفرکشنال را دارید، جهت مشاوره و دریافت راهنمای می توانید با شماره 09129096358 تماس بگیرید