آرشیو دی ماه 1402

شرکت نویان طب مانلی بزرگترین وارد کننده تجهیزات پزشکی در ایران، انواع دستگاه لیزر، دستگاه هایفو ف دستگاه کیوسوئیچ ، دستگاه لاغری

چرا باید از دستگاه لیزر کیوسوییچ استفاده کنیم؟

۳ بازديد ۰ نظر
خصوصیت دستگاه لیزر کیوسوییچ
از ویژگی های دستگاه کیوسوییچ میتوان به درمان لک های پوستی و پاک کردن تاتو اشاره . لک ‏ها بر اثر عوامل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، بالا رفتن سن، استفاده از برخی داروها، عوامل ذاتی، ژنتیکی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید به وجود می آیند.
روش لیزر کیوسوییچ درمانی ایده آل برای از بین بردن لک های پوستی است. وقتی شما این درمان را انجام می دهید پوست شما برای مدت زمان کوتاهی در اثر جذب انرژی لیزر کمی خاکستری و سفید می شود. اگر پوست شما رنگدانه های زیادی داشته باشد ممکن است کمی کبودی نیز ایجاد شود. همچنین ممکن است که برای چند روز پوست شما تاول های کوچکی بزند. در مجموع 7 تا 10 روز طول می کشد تا پوست شما بهبودی کامل پیدا کند.
دستگاه لیزر
 
 
نحوه کارکرد دستگاه کیوسوییچ به چه صورت است؟
قیمت دستگاه کیوسوییچ را در سایت نویان طب مانلی مشاهده کنید.
کیوسوییچ با طول موج 532 و 1064 نانومتر روی پوست تابانده می شود و توسط رنگدانه‏ های پوست جذب می‏ گردد. سپس ذرات رنگ داخل پوست را منفجر می‏ کند و آن‏ها را به ذرات ریز تبدیل می‏ کند و کم‏ کم دفع می‏ شوند. در اصل عمل اصلی را سلول‏ های ایمنی خود بدن انجام می ‏دهند.
لیزر کیوسوییچ چه مزایا و معایبی میتواند داشته باشد؟
این روش ، روشی کم خطر برای از بین بردن کک و مک، لک های قهوه ای صورت، لک های جای جوش، رگ های عنکبوتی و .. می باشد.
کیوسوییچ پوست را سفت کرده و افتادگی صورت را برطرف می کند. چین و چروک ها را بهبود می بخشد و لک های تیره را از بین می برد.
جای آکنه را برطرف می کند، بافت های پوست را ترمیم می کند و پوست را صاف و شفاف می کند.
عزت نفس شما را بالاتر می برد و پوستی جوان تر به شما می دهد.
رنگدانه های پوست را درمان می کند و تغییر رنگ پوست را از بین می برد.
سلول های مرده پوست را کاهش می دهد.
لیرز
 
 
پوست را کاملا تمیز می کند و به جوان سازی پوست کمک می کند.
رشد موهای ناخواسته را کاهش می دهد و آن ها را به طور دائم از بین می برد.
کلاژن ‏سازی و جوان‌سازی پوست
ترمیم لک زخم و تیرگی موضعی
درمان قارچ ناخن
رفع ملاسما
درمان هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب
از بین بردن لک های ناشی از افزایش سن
از بین بردن کراتوز سبورئیک
رفع لنتیگو سیمپلکس
از بین بردن چین‌ و چروک ‏های صورت و بهبود بافت آن
از بین بردن خال، کک‏ و مک پوست صورت و بدن
رفع آکنه، منافذ بزرگ و روشن کردن پوست
پاک کردن تتو
درمان لک صورت:
درمان لک صورت که یکی از بیشترین موارد استفاده از لیزر کیوسوییچ می باشد، تاثیرگذاری بسیار بالایی نیز در درمان لک صورت دارد.
لیرز کیوسوییچ روشی ایده آل برای از بین بردن تتو
کیوسوییچ
 
 
لیزر کیوسوییچ یک روش مطمئن برای پاک کردن تاتو می باشد که بوسیله امواج نوری بسیار قوی دانه های رنگی زیر پوست را متلاشی می کند. رنگ های خرد شده و شکسته شده زیر پوست به صورت طبیعی از بدن دفع شده و به مرور رنگ ناحیه به صورت طبیعی و همانند رنگ نواحی دیگر پوست در خواهد آمد. تکنیک های زیادی برای پاک کردن تاتو می باشد، مانند: درم ابرژن، فریز، لیزر CO2، جراحی و … هر کدام از این روش ها عوارضی را بر جای می گذارد. اما روش کیوسوییچ بالاترین تاثیرگذاری را بدون عوارض را دارد.
چه عامل هایی بر عملکرد دستگاه لیزر تاثیر میگذارند؟
پاک شدن رنگ های تاتو به عمق نفوذ رنگ ها، مدت زمان تاتو، نوع و جنس رنگ بستگی دارد. کیوسوئیچ روی رنگ های تیره تر، سطحی تر و تازه تر بهتر اثر کرده و آنها را سریعتر از بین می برد.
مواردی که قبل از لیزر کیوسوییچ باید انجام بدهیم
از 1 روز قبل موهای ناحیه مورد لیزر را با تیغ بتراشید.
قبـل از انجام لیزر هرگونه کرم آرایشی، ضـد آفتـاب، تعـریـق و آلـودگـی را شـسـتـه و خـشـک نـمـاییـد.
استفاده از مرطوب کننده از سه روز قبل از انجام کیوسوئیچ پیشنهاد می شود.
زمانی که قصد انجام لیزر کیوسوییچ را دارید پوست خود را برنزه نکنید.
دو هفته قبل از انجام لیزر کیوسوییچ، داروی آسپیرین و دیگر محصولاتی که حاوی آن هستند، مصرف نکنید.
مراقبت‏ های بعد از لیزر کیوسوییچ
تا 24 ساعت بعد از لیزر، ناحیه مورد نظر را نشویید.
از پمادهای تجویزشده، طبق دستور پزشک معالج استفاده کنید.
بعد از استفاده از لیزر کیوسوییچ ممکن است روی پوستتان احساس گرمی کنید. قرمزی و تورم پوست نیز تا چند ساعت بعد از استفاده از این لیزر دیده می شود. هنگامی که تورم از بین رفت، می توانید این ناحیه را با استفاده از کرم مرطوب کننده آب رسانی کنید.
10 تا 14 روز زمان می برد تا رنگ قهوه ای تیره ای که بعد از انجام کیوسوییچ روی پوست ایجاد می شود، از بین برود. اگر پوست کبود شده باشد، ممکن است برطرف شدن آن بیشتر طول بکشد.
حداقل به مدت 7 روز از مراقبت های فعال پوستی (حاوی گلیکولیک یا ویتامین A و رتینول) و لایه برداری پوست استفاده نکنید. هر روز پوست خود را تمیز و مرطوب کنید و از ضد آفتاب استفاده کنید.
می توانید برای پوشاندن آن از لوازم آرایش استفاده کنید.
تا جای ممکن سعی کنید که به مدت طولانی زیر نور خورشید قرار نگیرید.
چه کسانی نباید از لیزر کیوسوییچ استفاده کنند؟
خانم های باردار
سابقه بروز تبخال (هرپس سیمپلکس)
سابقه کلوئید (گوشت اضافی در ناحیه زخم‏های قدیمی)
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...
شماره تماس کارشناس : 09129096358
آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely
 

هر آنچه که باید درمورد دستگاه لیزر سایناشور بدانیم

۴ بازديد ۰ نظر
دستگاه لیزر سایناشور
از بین بردن موهای زائد این روز ها به یکی از پرطرفدارترین و بهترین روش های حذف موهای زائد تبدیل شده است؛ خرید دستگاه لیزر سایناشور اما مهم ترین نکته در مسیر لیزر موهای زائد و نتیجه دهی مطلوب، انتخاب درست تکنولوژی و برند دستگاه می باشد. دستگاه الیت پلاس با دو لیزر الکساندرایت (Alexandrite) و لیزر ان‏ دی‏ یاگ (Nd:YAG) از جمله جدیدترین لیزرهای ساخت شرکت سایناشور (Cynosure) امریکا، دستگاهی منحصر به فرد و با سرعت بسیار بالا در عملکرد، به شمار می‌آید. سیستم دستگاه سایناشور الیت پلاس از طول موج های مختلفی استفاده می کند تا روند از بین بردن موهای زائد را سرعت ببخشد و آن را سریع تر و راحت تر انجام دهد. این دستگاه با تنظیم کردن و انتخاب طول موج مناسب آنها، به طور کاملاً ایمن و با سهولت بالا گونه های مختلف رنگ موها و انواع پوست ها از روشن تا تیره را در بر می گیرد. این موضوع، دسترسی راحت تری را برای این دستگاه رقم می زند که ویژگی مهمی برای برتری آن در مقایسه با دستگاه های دیگر است. علاوه بر آن امکان تنظیم عمق نفوذ، سرعت و شیوه درمان را نیز برای افراد فراهم می کند.
در طول درمان و تابش اشعه های لیزر سایناشور الیت پلاس، پرتوهای قوی و کوتاهی را به فولیکول های مو می تاباند که به وسیله ی فولیکول ها جذب شده و به گرما تبدیل می شود. به این ترتیب، فولیکول ها از بین می روند و از رویش مجدد موها جلوگیری میکند.
سایناشور
 
 
کاربرد های دستگاه لیزر موهای زائد سایناشور
از بین بردن موهای زائد، حتی موهای کرکی و نازک برای کلیه تایپ پوستی (حتی پوست های تیره و برنزه)، با قدرت و سرعت بالا و ریسک کم
رفع ضایعات پیگمانته ( لکه های پوستی )
از بین بردن ضایعات ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب و قرمزی صورت
حذف کک و مک و لکه‌های ظاهر شده بر اثر بالا رفتن سن
حذف کردن ضایعات عروقی نمایان روی سطح پوست صورت و پا
جوانسازی پوست
رفع چین و چروک های سطح پوست
چرا دستگاه لیزر سایناشور؟
 
 
یکی از جنبه ‏های مهم سایناشور از نظر مراجعه کنندگان این است که بسیار کمتر دردناک می‏ باشد.
سیستم خنک ‏کننده همزمان دستگاه به ملتهب نشدن پوست بسیار کمک می‏ کند. این جریان هوای سرد باعث افزایش راحتی مراجعه‏ کننده در طول درمان می‏ شود. در نهایت بعد از جلسات پوستی با لطافت و صاف خواهید داشت.
پرتوی لیزر سایناشور مستقیماً فولیکول مو را هدف قرار می ‏دهد و از بین می ‏برد. این لیزر برای تمامی نواحی بدن از قبیل کل صورت، زیربغل، دست، پا، کمر، بیکینی، بالاتنه و … به کار می‏ رود.
زمان درمان با توجه به ناحیه مورد نظر متغیر است و از 5 دقیقه تا یک ساعت به طول می ‏انجامد.
سایناشور به هیچ ‏گونه مواد مصرفی نیاز ندارد. سیستم خنک‏ کننده این لیزر به صورت هم‏زمان عمل می ‏کند. سیستم کولینگ به کار برده شده در دستگاه‏ لیزر الیت پلاس با تولید جریان هوای خنک تا دمای 30- سانتیگراد، بدون تداخل در عملکرد لیزر، باعث خنک شدن ناحیه تحت درمان و جلوگیری از درد و آسیب ‏های حرارتی می شود.
نکته هایی که قبل از لیزر باید بدانیم
اگر میخواهید از روش لیزر موهای زائد بدن و صورت استفاده کنید، باید شش هفته قبل از آن استفاده از وکس، موچین یا الکترولیز را محدود کنید. توجه داشته باشید به مدت شش هفته قبل و بعد از لیزر موهای زائد، مدت قرار گرفتن در معرض نورخورشید را محدود کرده و حتماً از کرم های ضد آفتاب با spf مناسب استفاده کنید. قرارگرفتن نواحی تحت درمان در معرض نور خورشید باعث می شود که این روش تأثیر کمتری داشته باشد.
دستگاه لیزر سایناشور
 
چند جلسه لیزر سایناشور جواب میدهد
هر تار مو طی سه مرحله رشد می کند؛ ولی تنها در فاز رشد فعال است که تراکم ملانین به اندازه ای که انرژی نورانی را در حد تخریب جذب می کند، می رسد. در هر مقطع زمانی فقط تعداد یک سوم از موها در این فاز قرار دارند، لذا حداقل ۴ تا ۶ جلسه برای از بین بردن موهای زائد با لیزر نیاز می باشد.
کاندید های لیزر چه کسانی هستند
بهترین کاندیدهای لیزر موهای زائد اشخاصی با موهای تیره و رنگ پوست روشن هستند، گاهی اشخاص دارای پوست تیره یا رنگ موهای روشن نیازمند جلسات بیشتری برای رفع موهای زائد می باشند.
آسیب های دستگاه لیزر سایناشور
هیچ عوارض و آسیبی بعد از درمان با دستگاه سایناشور وجود ندارد، اگرچه پس از لیزر پوست شما ممکن است در ناحیه ‌ی تحت درمان، کمی صورتی یا حتی قرمز شود که این مسئله کاملاً طبیعی است. قرمزی ممکن است از چند دقیقه تا ۲۴ ساعت دوام داشته باشد و پس از آن از بین می رود.
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...
شماره تماس کارشناس : 09129096358
آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely
 

باید ها و نباید ها در مورد دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

۴ بازديد ۰ نظر
به طور کلی این دستگاه برای انواع روش های پزشکی و زیبایی استفاده می شود. نام این دستگاه برگرفته از ماده تیتانیوم مورد استفاده برای ساخت اجزای آن است که به آن امکان می دهد پرتوهای لیزر پرانرژی را با دقت بالا ارسال کند.
معمولا دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس در انواع کاربردهای پزشکی از جمله پوست، چشم پزشکی و جراحی پلاستیک استفاده می شود. در درماتولوژی از این دستگاه برای درمان طیف وسیعی از بیماری های پوستی از جمله آکنه، چین و چروک و اسکار استفاده می شود. در چشم پزشکی برای جراحی های اصلاح بینایی مانند لیزیک و در جراحی پلاستیک برای اعمالی مانند لیپوساکشن و لایه برداری پوست مورد استفاده قرار میگیرد.
خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس از شرکت نویان طب مانلی
Soprano Titanium دستگاه لیزر موهای زائد موجود در بازار است. سه طول موج لیزر مختلف (755 نانومتر، 810 نانومتر و 1064 نانومتر) را در یک اپلیکاتور واحد ترکیب می‌کند و برای انواع پوست، از جمله پوست‌های تیره و برنزه، موثر است. سوپرانو تیتانیوم همچنین دارای اندازه نقطه بزرگ و سیستم خنک کننده .پیشرفته است که درمان را سریعتر و راحت تر از همیشه می کند
ارزش دستگاه لیزر تیتانیوم در توانایی آن در ارائه انرژی لیزر بسیار دقیق و کنترل شده به مناطق مورد نظر است. این امکان درمان موثرتر و ایمن‌تر شرایط مختلف پزشکی و زیبایی را فراهم می‌کند و در عین حال آسیب به بافت‌های اطراف را به حداقل می‌رساند. دقت و دقت بالای دستگاه همچنین به این معنی است که بیماران می توانند انتظار زمان بهبودی سریعتر و عوارض کمتری را پس از درمان داشته باشند.
در مجموع، دستگاه لیزر تیتانیوم ابزار مهمی برای متخصصان پزشکی در طیف وسیعی از تخصص‌ها است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا درمان‌های مؤثر و کم تر تهاجمی را برای بیماران با شرایط مختلف ارائه دهند.
 
 
موارد و نکته هایی که در مورد دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس بدانیم
از پرفروش ترین تجهیزات در زمینه ی از بین بردن موهای زائد، دستگاه لیزر تیتانیوم می باشد که در میان اپراتور ها بسیار محبوب است. این نوع دستگاه لیزر موهای زائد قادر به ایجاد سه طول موج با فرکانس های متفاوت می باشد که ریشه ی هر نوع مویی را از بین می برد و از رویش مجدد آن جلوگیری می کند. دستگاه لیزر تیتانیوم مجهز به سیستم خنک کنندگی بسیار قوی Ice Plus می باشد که از بروز هر نوع التهابی به هنگام تابش لیزر بر روی پوست جلوگیری می کند.
فناوری لیزر مو علاوه بر کاهش امکان سوختگی پوست از گرم شدن دستگاه و ایجاد درد و سوزش جلوگیری می کند. دستگاه لیزر تیتانیوم تا به امروز پیشرفته ترین سیستم خنک کنندگی را در اختیار دارد. از سوی دیگر یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه کارایی بسیار بالای آن و کسب نتایج بسیار موثر در زمینه ی حذف موهای زائد می باشد. این دستگاه به دلیل برخورداری از زاویه ی تابش لیزر وسیع تر نسبت به نمونه های دیگر قادر به پوشش بیشتر سطح پوست می باشد.
دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس کجا ساخته میشود؟
اطلاعات مربوط به محل تولید یک دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم خاص به برند یا سازنده تولید کننده آن بستگی دارد. دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم در کشورهای مختلف دنیا تولید می شوند. برخی از تولیدکنندگان معروف تجهیزات لیزر موهای زائد در کشورهایی مانند ایالات متحده، آلمان، ایتالیا، چین، کره جنوبی و ژاپن و سایر کشورها مستقر هستند.
جهت اطلاع از قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس وارد وبسایت نویان شوید.
روال عملکرد این دستگاه لیرز تیتانیوم پلاس چگونه است؟
یرای اینکه درک بهتری از نحوه ی عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم داشته باشید، ابتدا باید بدانیم لیزرها چگونه کار می کنند. لیزرها یک پرتو نور بسیار متمرکز و شدید تولید می کنند که با تحریک اتم ها یا مولکول های یک ماده برای آزاد کردن انرژی به شکل فوتون ایجاد می شود. این فرآیند که به عنوان انتشار تحریک شده شناخته می شود، باعث می شود فوتون ها در یک جهت بسیار خاص حرکت کنند و یک پرتو منسجم از نور ایجاد می کند که می تواند برای کاربردهای مختلف استفاده شود.
دستگاه لیزر تیتانیوم از نوع خاصی از فناوری لیزر به نام لیزر تکه تکه استفاده می کند. این بدان معناست که پرتو لیزر به ستون‌های انرژی کوچک و دقیق زیادی تقسیم می‌شود که به آن اجازه می‌دهد مناطق خاصی از پوست را بدون آسیب رساندن به بافت اطراف هدف قرار دهد.
دستگاه لیزر با یک گرز دستی طراحی شده است که انرژی لیزر را بر روی ناحیه مورد نظر پوست منتشر می کند. این عصا مجهز به یک سری میکرولنز است که به تمرکز پرتو لیزر در ستون‌های دقیق انرژی مورد نیاز برای درمان کمک می‌کند.
در طول یک جلسه درمان، دستگاه لیزر تیتانیوم انرژی کنترل شده ای را در الگوی ستون های کوچک و دقیق به پوست می رساند. این باعث ایجاد زخم‌های میکروسکوپی در پوست می‌شود که پس از آن پاسخ درمانی طبیعی بدن را برای تولید فیبرهای کلاژن و الاستین جدید ایجاد می‌کند. با گذشت زمان، این فرآیند می تواند ظاهر بیماری های پوستی مانند خطوط ریز، چین و چروک و جای زخم را بهبود بخشد.
این نیز با تنظیمات مختلفی طراحی شده است که باعث می شود شدت و مدت انرژی لیزر بر اساس نیازهای فردی بیمار و شرایط خاص تحت درمان تنظیم شود. این امکان یک رویکرد درمانی بسیار شخصی را فراهم می کند که متناسب با موقعیت منحصر به فرد هر بیمار است.
تیتانیوم پلاس به دلیل طراحی بسیار کاربردی می تواند برای از بین بردن موهای زائد هر ناحیه ای از بدن مانند، صورت، زیر بغل، شکم، خط بیکینی و… بسیار مناسب باشد. همانطور که پیشتر گفته شد توانایی ایجاد سه طول موج متفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم مهمترین مزیت آن به شمار می رود.
حالت اول دستگاه لیزر، الکس با طول موج 755 نانومتر می باشد. از این حالت برای از بین بردن موهای زائد افرادی که از پوست روشنی برخوردار می باشند استفاده می شود.
حالت دوم دستگاه لیزر دایود با طول موج 810 نانومتر است، که جهت آسیب رساندن به ریشه ی موهای افرادی که از پوست تیره برخوردار می باشند موثر است.
استوارترین حالت دستگاه لیزر تیتانیوم اندیاگ با طول موج 1064 نانومتر است. امواج لیزر در حالت اندیاگ به راحتی به لایه های پوست نفوذ می کنند. این میزان از قدرت دستگاه لیزر موهای زائد موجب تخریب فولیکول های موجود در ریشه ی مو می می شود.
دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس مناسب چه پوست هایی است؟
این دستگاه برای انواع پوست از جمله پوست های روشن تا متوسط مناسب است. این دستگاه‌ها معمولاً از فناوری نور پالسی شدید (IPL) استفاده می‌کنند که ملانین را در فولیکول‌های مو هدف قرار می‌دهد تا رشد مو را مهار کند.
با این حال، توجه به این نکته مهم است که اثربخشی و ایمنی لیزر موهای زائد بسته به دستگاه خاص و ویژگی‌های پوست منحصر به فرد فرد می‌تواند متفاوت باشد. رنگ پوست تیره تر ممکن است به لیزرهای تخصصی نیاز داشته باشد که برای به حداقل رساندن خطر عوارض جانبی مانند هایپرپیگمانتاسیون یا سوختگی طراحی شده اند.
برای اطمینان از بهترین نتایج و به حداقل رساندن خطر عوارض، توصیه می شود با یک متخصص پوست واجد شرایط یا یک تکنسین حرفه ای لیزر موهای زائد مشورت کنید. آنها می توانند نوع پوست شما را ارزیابی کنند و مناسب ترین گزینه درمانی را برای شما توصیه کنند.
دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم پلاس
لیزر سوپرانو تیتانیوم (soprano titanium) مدل 2023 یکی از بهترین و شناخته شده ترین لیزر های حذف موهای زائد در بازار ایران می باشد.
در مدل 2023 این دستگاه یک طول موج به لیزربار دستگاه ها اضافه شده است که امکان لیزر تایپ پوستی برنزه را فراهم می کند و با اضافه شدن این طول موج به لیزربار می توان گفت که محدودیت لیزر تایپ های پوستی مختلف به طور کامل رفع شده است و اپراتور می تواند با بهره گیری از طول موج الکساندرایت تایپ پوستی روشن،طول موج دایود تایپ پوستی گندمی،طول موج موج نانو تایپ پوستی برنزه و طول موج اندیگ تایپ پوستی تیره را بدون هیچ محدودیت و سوختگی لیزر کند همچنین با توجه به وجود طول موج های مختلف و مناسب هر تایپ پوستی جوابدهی دستگاه بالاتر رفته و مشتری می تواند با پنج تا شش جلسه لیزر وارد جلسات شارژ شود و بهترین نتیجه را از لیزر بگیرد.
 
همچنین در بحث طول موج دستگاه ها لازم به ذکر است که در دستگاه تیتانیوم 2023 با توجه وجود طول موج اندیگ در لیزربار آن بعد از اتمام جلسات کلاینت شما چند درجه روشن سازی پوست را تجربه خواهد کرد.
در دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم 2023 لیزربار طول موج های مورد نیاز را به صورت رندوم و بر اساس انتخاب تایپ پوستی بر روی پوست می تاباند و با توجه به طول موج مناسب بابت هر تایپ پوستی بهترین جوابدهی از این دستگاه حاصل خواهد شد.
توان خروجی دستگاه و تعداد شات های آن
لیزر بار استفاده شده در دستگاه لیزر تیتانیوم لیزربار کوهرنت مدل فوکوس لایت می باشد که با کیفیت ترین لیزربار حال حاضر در بازار می باشد.
در این لیزربار مثل لیزربار های دیگر لاین ها به وسیله لحیم به هم وصل نشده اند و به صورت پیوسته و بدون لحیم به هم وصلند درنتیجه با توجه به حذف اتصال های لحیم بین لیزربار در این مدل دستگاه تیتانیوم
دیگر امکان قطع اتصال های لحیم از بین رفته و همین امر موجب می شود عمرلیزربار به صورت چشم گیری افزایش پیدا کرده و لیزربار عمر مفید بیشتر و تعداد شات بیش تری را کار کند.
شات اسمی لیزربارهای فوکوس لایت صد میلیون شات است که می توان با توجه به وجود چیلر داخل قوی موجود در دستگاه که نیازی به کنترل دمای محیط ندارد حداکثر تعداد شات مفید را از این لیزربار گرفت و تا سال ها نیازی به تعویض لیزربار دستگاه نداشته باشید.
 
 
در بحث قدرت دستگاه های لیزر که تعیین کننده مستقیم آن لیزربار است مورد مهم دیگر توان خروجی است که تعیین کننده سطح مقطع اسپات سایز است هر چه توان خروجی بیش تر باشید سطح مقطع سری هندپیس دستگاه لیزر بزرگ تر بوده و اپراتور سرعت کار بیش تری خواهد داشت .
توان های خروجی لیزبار بار کوهرنت فوکوس لایت در دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023 انتخابی است و امکان انتخاب دستگاه با توان خروجی 1200وات و 1600 وات امکانپذیر است.
کولینک دستگاه
در لیزر سوپرانو تیتانیوم 2023 در هندپیس دستگاه دو tec قدرتمند با جریان شش آمپر تعبیه شده است که با توجه به قدرت فوق العاده این خنک کننده ها در سر هندپیس در حین انجام لیزر شما هیچ گونه افت کولینگی را تجربه نخواهید کرد و مشتری یک لیزر بدون درد را تجربه خواهد کرد.
در مبحث واتر کولینگ دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023 نیز سیستم به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و سیستم‌ واتر کولینگ این دستگاه شامل کمپرسور و کندانسور است به نحوی که دمای آب داخل دستگاه دیگر به دمای محیط وابستگی ندارد و سیستم خنک کاری آب با استفاده از گاز و بدون وابستگی به دمای محیط انجام می شود.
که این موضوع باعث طول عمر بیشتر لیزربار و همچنین کولینگ قوی تر دستگاه می شود.
موارد قابل ذکر دیگر در لیزر تیتانیوم پلاس 2023
اسکرین 15 اینچ در لیزر تیتانیوم پلاس 2023: اسکرین هوشمند تعبیه شده است که علاوه بر کارایی راحت و سریع امکان وصل به وای فای،بلوتوث، پخش موزیک و…. در اسکرین دستگاه وجود دارد و اسکرین سیستم عامل اندرویدی و پرکاربرد دارد.
لیزر تیتانیوم پلاس
 
 
هندپیس سبک و کاربردی: هندپیس دستگاه در مدل جدید بسیار سبک تر بوده و همین امر باعث میشود در تایم های طولانی کار کردن با دستگاه برای اپراتور راحت تر باشد.
سنسور های هوشمند : در مدل 2023 دستگاه سنسور های هوشمند جریان، دما ، محدودیت شات و.. به دستگاه اضافه شده اند که همین امر موجب کارایی بهینه تر و بهتر دستگاه و همچنین طول عمر قطعات دستگاه می باشد.
امکان انتخاب دستگاه در دو مدل چیلر اکسترنال و داخلی: در مدل جدید دستگاه امکان انتخاب دستگاه هم به صورت کولینگ اکسترنال که به صورت یک دستگاه اضافه در کنار دستگاه قرار دارد و هم چیلر داخلی که سیستم واتر کولینگ در داخل دستگاه تعبیه شده است وجود دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...
شماره تماس کارشناس : 09129096358
آدرس پیج اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely
 

کاربرد های دستگاه کیوسویچ و قیمت آن

۴ بازديد ۰ نظر
دستگاه کیوسوئیچ از بهترین دستگاه های جوانسازی پوست بوده، که بیش از یک دهه مورد تایید و استفاده پزشکان و متخصصان پوست قرار گرفته است و خیلی محبوب است.
این دستگاه علاوه بر اثر بخشی بالای درمان خود در زمینه پاک کردن تتو ها و لکه های پوستی، یکی از کم خطر ترین روش ها برای از بین بردن جای زخم ، بخیه و جوانسازی پوست است.
این تکنولوژی می تواند با کم ترین عوارض و درد ، اعتماد به نفس از دست رفته شما را بازیابد و همان معجزه­ای باشد که همیشه منتظرش بوده اید .
مهم ترین ویژگس پپی های دستگاه کیوسوئیچ
این دستگاه کیوسوئیچ با ارسال اشعه ­هایی از جنس نور یا به اصطلاح نور مهار شده که اجزای تشکیل دهنده آن همان فوتون ها هستند باعث تحریک و تغییر رنگ دانه های پوست می­شود.
دستگاه کیوسوئیچ با بهره گیری از اشعه هایی با طول موج های مختلف که تک موج یا تک رنگ هستند محدوده مورد درمان را به صورت منسجم و موازی و همفاز مورد هدف قرار می­دهد.
نوع های مختلف کیوسوئیچ با طول موج های متفاوت وجود دارد:
  1. لیزر رابی(یاقوت) با طول موج ۶۹۴ نانومتر ،نفوذ سطحی و دوره پالس ۲۰ تا ۴۰ نانوثانیه
  2. لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر ، نفوذ نیمه عمقی و دوره پالس ۵۰ تا ۱۰۰ نانوثانیه
  3. لیزر ND YAG با طول موج 1064 نانوثانیه ، نفوذ عمقی و دوره پالس 5 تا 10 نانوثانیهدستگاه کیوسویچ
برای خرید دستگاه کیوسوئیچ به سایت نویان طب مانلی مراجعه کنید.
خرید دستگاه کیوسویچ
 
 
 
دستگاه لیزر کیوسوئیچ با طول موج های مختلف میتوانند با هدایت امواج پرانرژی نور همگرای لیزر به داخل لایه اپیدرم و درم باعث اثرگذاری روی پیگمنتاسیون های رنگی مختلف با طول موج های متفاوت و شکستن پارتیکل ها و اجزای پیگمنتاسیون ها ، لکه های پوستی  و تتو های زیرپوست می شود و تنها با یک جلسه می تواند ملاسما و لک های پوستی را کاهش داده و یا به طور کامل از بین ببرد و سپس اجزای شکسته شده پیگمنتاسیون های پوستی از طریق سیستم لنفاتیک دفع می شوند.
ویژگی های کاربردی و مهم دستگاه کیوسوئیچ
از بین لک و تیرگی­های موضعی
رفع ملاسما
حذف تتو و خال­کوبی
کلاژن سازی و جوانسازی
رفع جای جوش و آکنه
کمک به ترمیم پوست درنواحی جراحی و بخیه
از بین بردن اسکار­های پس از التهابات پوستی مانند زخم و…
رفع چین و چروک پوست صورت
از بین بردن لک ها و کک و مک های ناشی از افزایش سن
درمان منافذ باز پوست(پوست های پرتقالی)
درمان لنتیگو­سیپلکس(لک های ناشی از تاثیرات آفتاب)
درمان کراتوز سبورئیک
چه افرادی مناسب انجام دادن لیزر کیوسوئیچ هستند؟
تمام افراد بین 25 الی 75 سال می‌توانند از روش لیزر کیوسوئیچ برای پاک کردن تتو و لکه های پوستی و جوانسازی پوست زیر نظر پزشک و متخصص استفاده کنند.
 
 
چه افرادی نباید کیوسوئیچ را انجام ندهند؟

  • بانوان باردار
  • کسانی که ویروس تبخال یا HPV دارند و یا تحت درمان هستند. (این افراد در موارد خاص میتوانند تحت نظر پزشک این لیزر را انجام دهند)
  • کسانی که دارای سابقه کلوئید (گوشت اضافه) هستند.
  • کسانی که دارای عفونت در محل درمان و یا آکنه های کیستی هستند.
لازم به ذکر است کیس های گفته شده با صلاح دید و مشاوره پزشک خود میتوانند از این لیزر استفاده کنند.
عوارض روش لیزر کیوسوئیچ
میتوان گفت همه روش های درمانی ممکن است علاوه بر مزایا دارای معایب و عوارض باشند، اما با رعایت نکات تخصصی و مراقبت های قبل و بعد از درمان میتوان از بروز این عوارض پیشگیری کرد.
پس از انجام لیزر ممکن است برخی از نقاط مورد درمان دچار پوسته پوسته شدن و یا خشکی پوست شود اگر چه این عارضه موقت و نادر بوده و پس از یک تا دو هفته کاملا از بین میرود.
قبل از کیوسوئیچ باید چه کارهایی انجام بدهیم؟
قبل از انجام دادن لیزر پوست خود را برنزه و تیره نکنید.
روز قبل از درمان محل مورد نظر را شسته و شیو کنید.
در خصوص مصرف داروهایی نظیر آسپیرین و راکوتان و.. با پزشک خود مشورت و مصرف آنها را دو هفته قبل از لیزر قطع کنید.
سه تا چهار روز قبل از انجام لیزر کیوسوئیچ توصیه می­شود که کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید.
مراقبت‌های لازم و ضروری بعد از انجام لیزر کیوسوئیچ
 
 
بعد از انجام روش کیوسوئیچ به هیچ عنوان تا چند هفته زیر نور خورشید تا حد امکان قرار نگیرید چرا که باعث تحریک و ایجاد عوارض بر روی پوست شما و محل درمان خواهد شد.( حتما از کرم های ضد آفتاب با SPV بالا استفاده کنید.)
تا 24 ساعت پس از درمان از حمام کردن پرهیز کنید.
از کرم های آبرسان مناسب و یا پماد های تجویز شده توسط پزشک حتما استفاده کنید.
حداقل به مدت یک هفته از کرم های لایه بردار و حاوی رتینول و گلیکولیک استفاده نکنید.
هر روز پوست خود را شسته و از مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید.
برای اثر بخشی بهتر در رژیم غذایی خود حتما از مایعات کافی و سبزیجات و میوه ها استفاده کنید.
پس‌ از انجام لیزر به هیچ عنوان ناحیه مورد درمان را با خارش و یا دستکاری تحریک نکنید.
سعی کنید همیشه از مرطوب کننده‌ها و کرم‌های ضد آفتاب مناسب استفاده کنید تا پوست‌تان خشک نشود و طراوت کافی داشته باشد.
در طول درمان در خصوص مصرف تمامی داروها با پزشک خود مشورت کنید.
اثر بخشی و طول درمان Q_switch
در روش لیزر کیوسوئیچ شما با کم ترین زمان ممکن و با کم ترین عوارض به بهبودی خواهید رسید.
در درمان لک ها و تیرگی های پوستی معمولا حدود 75 تا 100 درصد نقاط درمان (بسته به نوع تیرگی) در جلسه اول از بین می رود .
مدت زمان درمان و پاک سازی تتو یا خال کوبی
جهت remove و پاک سازی پوست از تتو و خالکوبی و یا هاشورهای ابرو طول درمان بسته به عواملی چون:
  • مدت زمان تتو (هرچه تتو و خالکوبی قدیمی تر باشد برای پاکسازی به جلسات بیشتری نیاز است چرا که رنگ دانه ها مدت زیادی در زیر پوست بوده اند و شکستن و تغییر رنگ نیز زمان بر خواهد بود)
  • رنگ و نوع رنگ تتو و خالکوبی (معمولا لیزر کیوسوئیچ تاثیر بیشتری بر روی رنگ های مشکی و آبی و قهوه ای تیره دارد)
با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...
شماره تماس کارشناس : 09129096358
آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

معجزه هایفو و تاثیرات آن بر جوانسازی

۶ بازديد ۰ نظر
حتما هایفوتراپی یا هایفو را در کلینیک‌های زیبایی یا از زبان دوستانتان شنیده‌اید. هایفوتراپی یکی از روش‌های جدید برای جوانسازی پوست و سفت شدن آن است. این روش برای بسیاری از خانم‌ها و آقایان کاربرد دارد. هایفو (HIFU) مخفف کلمه «High-intensity focused ultrasound» بوده و به معنای اولتراسوند متمرکز با شدت بالا است.
نیت و قصد شما اگر جوانسازی پوست و هایفوتراپی است، حتما با چند پزشک متخصص پوست و مو و زیبایی مشاوره داشته باشید. سوالات و انتظارات خود را با پزشک مطرح کنید. پزشک شما را در انتخاب بهترین روش زیبایی راهنمایی می‌کند.
در ادامه مطلب با هایفوتراپی، مزایا و معایب این روش زیبایی آشنا می شوید و راحتتر می توانید تصمیم بگیرید که این روش برای شما مناسب است یا خیر.
 
خود هایفوتراپی یعنی چی؟
خود هایفوتراپی یک روش زیبایی نسبتا جدید است. برخی افراد این روش را جایگزین غیرتهاجمی و بدون درد لیفت صورت می‌دانند. در این روش از انرژی فراصوت برای تحریک کلاژن‌سازی استفاده می‌شود. تولید کلاژن به سفت شدن پوست کمک می‌کند. اولین بار از هایفو برای درمان تومور استفاده شد. از سال ۲۰۰۸ این روش در متدهای زیبایی کاربرد پیدا کرد. هایفوتراپی در سال ۲۰۰۹ توسط سازمان غذا و دارو (FDA) برای لیفت ابرو تایید شد. پس از آن در سال ۲۰۱۴ کاربرد آن برای رفع چین و چروک و افتادگی ناحیه گردن و لیفت سینه مورد تایید قرار گرفت.
چندین آزمایش در طول سال‌ها مشخص کرده است که هایفو برای لیفت صورت و رفع چین و چروک موثر بوده و کاملا بی‌خطر است. اثرات این روش چند ماه پس از درمان به خوبی قابل مشاهده است. هایفو می‌تواند جایگزین خوبی برای جراحی لیفت صورت باشد. به خصوص جوانانی که نمی‌خواهند، برای لیفتینگ زیر تیغ جراحی بروند. البته در افرادی با افتادگی پوست شدید هایفو به خوبی جراحی لیفت صورت عمل نمی‌کند. به طور کلی نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام ‌داده‌اند، مثبت است و این روش توسط بسیاری از متخصصان زیبایی پیشنهاد می‌شود.
بهتربن دستگاه هایفو
 
 
عملکرد دستگاه هایفو
این تکنولوژی از انرژِی فراصوت متمرکز برای هدف قرار دادن لایه‌های عمیق پوست استفاده می‌کند. انرژی اولتراسوند باعث گرم شدن لایه‌های پوست می‌شود. زمانی که سلول‌های ناحیه مورد نظر به درجه حرارت خاصی برسند، آسیب سلولی اتفاق می‌افتد. این آسیب سلولی خطری نداشته و در واقع سلول‌ها را تحریک به کلاژن‌سازی می‌کند. کلاژن پروتئینی است، که ساختار پوست را حفظ کرده و وجود آن باعث جوانسازی می‌شود.
انرژی اولتراسوند با تولید کلاژن باعث می‌شود، پوست سفت‌تر و محکم‌تر شود. این فرکانس روی بافت خاصی در لایه‌های زیرین پوست تاثیر می‌گذارد و هیچ آسیبی به لایه‌های فوقانی پوست نمی‌زند.
جهت مشاهده دستگاه هایفو وارد سایت نویان بشوید.
نوع های مختلف هایفو
از ولتراپی و هایفوتراپی برای جوانسازی و ترمیم پوست نواحی مختلف استفاده می‌شود. هایفو یک روش بسیار موثر بوده و علاوه بر رفع چین و چروک به لیفتینگ صورت و بدن نیز کمک می‌کند. این روش غیرتهاجمی بوده و درد بسیار کمی دارد. برخی از کاربردهای هایفو به صورت زیر است:
هایفوتراپی غبغب:
هایفوتراپی به رفع چربی و افتادگی پوست کمک می‌کند. با استفاده از این روش می‌توان غبغب را تا حدی از بین برد.
هایفوتراپی بینی:
از هایفوتراپی می‌توان برای لیفت بینی و رفع خطوط روی بینی نیز استفاده کرد. این روش غیرتهاجمی بوده و نتیجه مطلوبی ایجاد می‌کند.
هایفوتراپی شکم:
انرژی اولتراسوند می‌تواند به لایه‌های چربی نفوذ کرده و سلول‌های چربی را از بین ببرد. به همین دلیل این روش برای ناحیه شکم نیز موثر بوده و چربی این ناحیه را کمتر می‌کند. البته برای نتیجه بهتر باید همراه با هایفو ورزش و رژیم غذایی را در برنامه خود قرار داد.
هایفوتراپی واژینال:
معمولا خانم‌ها با زایمان یا افزایش سن دچار مشکلاتی در ناحیه واژن می‌شوند. با استفاده از هایفو واژن می‌توان کلاژن‌سازی در این ناحیه را افزایش داده و پوست صاف و سفت ایجاد کرد. پس از درمان افتادگی پوست در این ناحیه برطرف می‌شود.
هایفوتراپی ابرو:
یکی از روش‌های لیفت ابرو بدون جراحی روش هایفو است. هایفو با رفع چین و چروک و تولید کلاژن باعث بالا رفتن ابروها می‌شود.
 
 
هایفوتراپی افتادگی پلک:
هایفو در از بین بردن چربی‌ها نیز موثر است. این دستگاه، چربی ناحیه پلک بالا را از بین برده و با ایجاد کلاژن به سفت شدن پوست کمک می‌کند. هایفوتراپی مانند لیفت چشم یا جراحی افتادگی پلک (بلفاروپلاستی)، برای از بین بردن خطوط دور چشم نیز موثر بوده و نواقص این ناحیه را برطرف می‌کند.
هایفوتراپی پیشانی:
در ناحیه پیشانی می‌توان خطوط افقی و عمیق را با استفاده از هایفو از بین برد. با صاف و سفت شدن پوست در این ناحیه لیفت پیشانی انجام شده و ظاهر صورت مطلوب می‌شود.
انواع دستگاه هایفوتراپی
دستگاه هایفوتراپی و اولتراپی در مدل‌های مختلف موجود است. قیمت هایفو بر اساس فناوری و دستگاه مورد استفاده تعیین ‌می‌شود. برخی دستگاه‌ها قوی‌تر بوده و درد بسیار کمتری دارند. اما برخی چند پلتفرمی بوده و در واقع هایفو بخش کوچکی از دستگاه محسوب می‌شود. این نوع دستگاه‌ها قدرت کمتری دارند. زیرا از چند فناوری مختلف تشکیل شده‌اند.
بهترین دستگاه هایفوتراپی دستگاهی است که تنها مختص فناوری هایفو باشد. هزینه این دستگاه‌ها بالاتر بوده، اما نتیجه رضایت‌بخش زودتر حاصل می‌شود.
قبل و بعد از هایفوتراپی چه باید کرد؟
اگر شما هم به دنبال زیبایی پوست خود هستید و برای این کار، روش هایفو را انتخاب کرده اید؛ باید با اقدامات قبل و بعد از هایفو آشنا شوید:
نکات مهم قبل از هایفوتراپی
برای انجام هایفوتراپی نیازی به آمادگی خاصی نیست. تنها باید پیش از هایفو تمام محصولات آرایشی و مراقبت از پوست را به طور کامل پاک کنید. برای شروع درمان ابتدا متخصص ناحیه مورد نظر را به طور کامل تمیز کرده و از کرم بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند. پس از آن ژل اولتراسوند روی آن قسمت قرار گرفته و سپس کار با دستگاه هایفو شروع می‌شود.
قبل از انجام هایفو در معرض مستقیم آفتاب قرار نگیرید. آفتاب سوختگی یا برنزه شدن پوست مانعی برای انجام هایفو است. همچنین استفاده از مواد شیمیایی که باعث تحریک پوست می‌شوند، برای درمان هایفو مضر هستند.
در صورتی که از آنتی‌بیوتیک استفاده می‌کنید حتما به پزشک اطلاع دهید. ممکن است پزشک توصیه کند ۲ هفته قبل از هایفو مصرف داروها را متوقف کنید.
مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی
بعد از انجام درمان هایفوتراپی باید تا چند هفته از آفتاب مستقیم یا سرمای شدید دوری کنید. آفتاب شدید باعث هایپرپیگمانتاسیون، آفتاب سوختگی و آسیب به پوست می‌شود. بهتر است از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. این مراقبت‌ها باید تا زمان تکمیل فرآیند کلاژن‌سازی و سفت شدن پوست انجام شود.
پس از درمان از خاراندن پوست خودداری کنید. این عمل باعث آسیب پوستی می‌‌شود.
همچنین باید مصرف الکل را متوقف کرد. سعی کنید در این مدت آب زیاد بنوشید. آب سرعت کلاژن‌سازی را بهبود می‌بخشد.
خرید دستگاه هایفو از شرکت تجهیزات پزشکی نویان ظب مانلی
بهتر است تا چند هفته هنگام حمام کردن از آب سرد یا ولرم استفاده کنید. تمامی این موارد باعث می‌شود، روند کلاژن‌سازی بهتر انجام شده و نتیجه ماندگاری بیشتری داشته باشد.
فواید هایفوتراپی چیست؟
براساس گفته انجمن جراحی پلاستیک آمریکا هایفو و سایر روش‌های زیبایی بدون جراحی در چند سال گذشته بسیار محبوب شده و تقاضای زیادی داشته ‌اند. نظرات درباره هایفوتراپی معمولا مثبت است. هایفو در جوانسازی پوست بسیار موثر بوده و مزایای زیر را دارد:
کاهش چین و چروک
سفت شدن پوست افتاده در ناحیه گردن
لیفت گونه، ابرو و پلک‌ها
زاویه‌سازی فک
سفت شدن ناحیه سینه
صاف شدن پوست.
مضرات و عوارض هایفوتراپی چیست؟
عوارض هایفوتراپی زیاد نبوده و در عرض چند روز از بین می‌رود. در حین عمل هایفو ممکن است، کمی درد حس شود. در برخی افراد با هر پالس الکتریکی احساسی شبیه به وارد شدن خار در پوست تجربه می‌شود. اگر نگران درد هستید، حتما پیش از عمل با پزشک خود مطرح کنید. ممکن است، پزشک قبل از شروع هایفو مصرف استامینوفن یا داروی ضدالتهابی غیراستروئیدی مانند ایبوپروفن را پیشنهاد دهد.
بلافاصله بعد از درمان ممکن است، قرمزی یا تورم خفیفی را تجربه کنید. این عارضه پس از چند ساعت به طور کامل برطرف می‌شود.
در برخی افراد احساس سوزن سوزن شدن برای چند هفته ادامه خواهد داشت.
یکی از عارضه‌های نادر کبودی و بی‌حسی موقت است. این حالت پس از چند روز از بین می‌رود. اگر این روش توسط یک دکتر پوست آموزش دیده و باتجربه انجام شود، بسیار ایمن است. به راحتی می‌توان پس از انجام این عمل به کارهای روزمره مشغول شد.
هزینه هایفوتراپی چقدر است؟
هزینه هایفو و سایر روش‌های زیبایی بدون جراحی به نسبت جراحی لیفت صورت بسیار کمتر است. به همین دلیل افراد تمایل به انجام این روش به جای جراحی دارند. قیمت هایفوتراپی برای آقایان و خانم‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. تجربه متخصص پوست و موقعیت کلینیک در قیمت‌گذاری موثر است. همچنین تعداد جلسات مورد نیاز برای تکمیل درمان بسیار مهم است.
از آن‌جایی که هایفو یک روش زیبایی محسوب می‌شود، بیمه درمانی هزینه آن را پوشش نمی‌دهد. بیمه تنها هزینه درمان‌هایی را تحت پوشش قرار می‌دهد، که پزشک آن را ضروری بداند. هایفو توسط هیچ پزشکی توصیه درمانی نشده و فقط برای زیبایی پوست انجام می‌شود.
در سال ۱۴۰۲ هزینه هایفوتراپی حدودا جلسه‌ای ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.
هایفوتراپی برای چه افرادی مناسب است؟
افرادی که دچار افتادگی پوست و چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن هستند، می‌توانند از روش هایفو استفاده کنند.
 
 
به طور کلی این روش در موارد زیر کاربرد دارد.
از بین بردن غبغب و افتادگی گردن
ایجاد خط فک و زاویه سازی فک
رفع افتادگی پلک و چین و چروک اطراف چشم
رفع پف زیر چشم
لیفت ابرو و پیشانی
لیفت صورت
از بین بردن چربی شکم
صاف شدن پوست در ناحیه بیکینی
از بین بردن خطوط عمیق روی صورت
رفع افتادگی پوست در ناحیه قفسه سینه
از بین بردن چربی و ایجاد پوست سفت در ناحیه ران
هایفوتراپی برای چه افرادی مناسب نیست؟
افراد دارای پوست آسیب دیده ممکن است، قبل از هایفوتراپی به درمان‌های دیگری نیاز داشته باشند. این روش برای افرادی که دارای عفونت یا ضایعات پوستی در ناحیه مورد نظر هستند، توصیه نمی‌شود. همچنین افرادی که آکنه شدید، کیستیک یا پروتزهای فلزی در ناحیه درمان دارند، از روش هایفو نباید استفاده کنند.
خانم‌های باردار نیز نباید از روش‌های مختلف زیبایی مثل هایفو استفاده کنند.
اگر تمایل به انجام این متد زیبایی دارید، حتما نظر متخصص زنان و پزشک زیبایی خود را جویا شوید. همچنین افرادی که سن بالایی دارند و افتادگی پوست ‌آن‌ها شدید است، با روش هایفو به نتیجه مطلوبی نمی‌رسند. دکتر پوست معمولا برای این افراد روش جراحی را پیشنهاد می‌دهد.
با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...
شماره تماس کارشناس : 09129096358
آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

آیا با دستگاه آر اف فرکشنال حوانسازی پوست انجام میشود؟

۶ بازديد ۰ نظر

از باارزش ترین و مهم ترین  سرمایه های بشر پوست او است که ما را در برابر آلودگی ها و میکروب ها محافظت می کند. هر چه سن ما بالاتر می رود میزان تولید دو پروتئین کلاژن و الاستین کاهش می یابد. با کاهش تولید این دو پروتئین ضروری به مرور پوست شفافیت و خاصیت کشسانی خود را از دست داده و به چین و چروک ها افزوده می شود. اما جای نگرانی نیست خوشبختانه با پیشرفت روز افزون علم در حوزه زیبایی روش های بسیاری در حوزه جوانسازی پوست ارائه شده است که یکی از این روش ها لیزر آر اف فرکشنال می باشد.

تکنولوژی آر اف فرکشنال یکی از به روزترین روش های جوانسازی پوست بوده که ما قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم. اگر شما هم می خواهید درباره این روش موثر در جوانسازی اطلاعاتی کسب کنید لازم است تا انتهای مقاله مبا ما باشید.

 



 تکنولوژی  لیزر آر اف فرکشنال(RF Fractional) چیست ؟

 

 ذستگاه RF

 


مهم ترین و جدید ترین روش   جوانسازی پوست لیزر آر اف فرکشنال است که روشی ایمن و کم تهاجمی بدون جراحی می باشد. در لیزر آر اف فرکشنال با استفاده از امواج رادیویی به لایه میانی پوست نفوذ می شود. همین امر سبب تحریک کلاژن سازی و احیای مجدد پوست می شود. لیزر آر اف فرکشنال کاربردهای بسیاری دارد و جوانسازی و کلاژن سازی پوست تنها یکی ازویژگی های آر اف فرکشنال است.

کارایی  دستگاه لیزر آر اف فرکشنال به صورت زیر است:


از بین بردن  جای زخم
بهبود  اسکارهای روی پوست
روشن و شفاف شدن پوست
لیفت پوست صورت و گردن
ترمیم منافذ باز پوست
ترمیم  پوست افتاده یا شل شده
رفع استرچ مارک
پنهان کردن  آکنه های کیستی
بهبود مشکلات رنگ و بافت پوست
رفع کردن  لک های پوستی
لاغری موضعی
از بین تعریق زیر بغل


روش های   آر اف فرکشنال


به دو تا از شیوه های رایج آر اف فرکشنال میکرونیدل و کوانتراج می باشد که با کمترین عوارض بیشترین تاثیر را در جوانسازی پوست دارد. در ادامه به این دو روش می پردازم.

بهترین دستگاه آر اف فرکشنال

آر اف میکرونیدل


تکنولوژی  آر اف میکرونیدل از سوزن های بسیار ظریفی استفاده می شود و این سوزن ها تا عمق دو میلیمتری پوست وارد می شود. بدین ترتیب امواج رادیویی به داخل پوست نفوذ می کند. روش آر اف میکرونیدل ترکیبی از لیزر آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ می باشد. این روش به تولید هر چه بیشتر کلاژن ها کمک می کند.


آر اف کوانتراج

 

 


اثر بخشی این روش نیز بسیار بالا بوده و از فناوری تک قطبی و دو قطبی در آن استفاده می شود. در روش آر اف کوانتراج مشکلات موجود در لایه های سطحی و عمقی پوست برطرف خواهد شد.

 

 

 آر اف فرکشنال چگونه بر روی پوست اثرگذار است؟


پوست از سه لایه اپی درم ، درم و هیپودرم تشکیل شده است. در حقیقت اپی درم لایه از پوست بوده که روی سطح بدن دیده می شود. درم لایه میانی پوست و هیپودرم قسمت زیرین پوست می باشد. با افزایش سن کاهش کلاژن سازی بر روی هر سه قسمت پوست تاثیر می گذارد و هدف از جوانسازی احیای هر سه ناحیه می باشد.

دستگاه آر اف

در این جا به یک سوال مهم برمیخوریم که  دستگاه آر اف فرکشنال چگونه کار می کند؟


دستگاه لیزر آر اف فرکشنال با استفاده از RF یا رادیو فرکانس انجام می شود. دارای دو طول موج بلند و کوتاه بود و انرژی آن توسط سوزن به داخل پوست منتقل می شود. آر اف فرکشنال بر لایه های سطحی پوست یا عمقی پوست تاثیر می گذارد.
تاثیر آر اف فرکشنال بر جوانسازی پوست
آر اف فرکشنال با تحریک کلاژن سازی و فعال کردن فیبروپلازی همراه می باشد.


تحریک کلاژن سازی


موج های رادیوفرکانسی RF در لایه درم سبب تحریک کلاژن سازی می شود. کلاژن یک پروتئین حیاتی برای پوست می باشد و سبب شادابی و قوام پوست می شود. در حقیقت انرژی وارد شده در لایه درم به گرما تبدیل می شوند و همین افزایش دما سبب تحریک کلاژن سازی می شود.
فعال کردن فیبروپلازی


فیبروپلازی در واقع پروسه ساخت بافت های فیبروزی می باشد. بافت های فیبروزی سبب تحریک ساخت کلاژن ها شده و هم چنین باعث می شوند این رشته های پروتئینی کوتاه تر و مستحکم تر شوند.


چه افرادی نمی توانند از دستگاه آر اف فرکشنال استفاده کنند؟


با وجود اینکه روش جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال روش بسیار موثری می باشد اما شامل همه افراد نمی شود. به این صورت که افراد زیر نمی توانند از این روش برای جوانسازی استفاده کنند:


مادران باردار و شیرده
اشخاص مبتلا به بیماری پوستی
اشخاص که ایمپلنتهای فلزی در بدنشان دارند.
اشخاص دارای مشکلات قلبی
اشخاص دارای بیماری های خود ایمنی

 

 

 

 

 

جدا از این موارد گفته شده لازم به ذکر است افرادی که از داروی راکوتان استفاده می کنند نباید از این روش جوانسازی پوست استفاده کنند. به همین جهت توصیه می شود جهت انجام آر اف فرکشنال به بهترین متخصص پوست مراجعه کنید.



آر اف فرکشنال برای چه کسانی مناسب است ؟


اشخاصی که مشکلات قلبی ندارند و بیماری های خاصی مانند بیماری های پوستی پسوریازیس ندارند می توانند این روش را برای جوانسازی انتخاب کنند. این روش بیشتر روی افراد 30 تا55 ساله به کار گرفته می شود و نتایچ مثبتی به همره دارد. البته توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از آر اف فرکشنال تاثیر بسزایی در پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و بهبودی شما دارد. هم چنین توصیه می کنیم نگران عوارض آر اف فرکشنال نبوده و به راحتی اقدام به انجام این روش کنید.