آرشیو آذر ماه 1402

شرکت نویان طب مانلی بزرگترین وارد کننده تجهیزات پزشکی در ایران، انواع دستگاه لیزر، دستگاه هایفو ف دستگاه کیوسوئیچ ، دستگاه لاغری

نکاتی که باید درباره خرید لیزر بار بدانید!

۴ بازديد ۰ نظر

آر اف  فرکشنال چیست؟

روش درمانی موثر آر اف فرکشنال در لایه‌ برداری از پوست با فرکانس رادیویی فرکشنال است. از این روش برای جوانسازی پوست آسیب ‌دیده استفاده می‌ شود. این درمان می‌تواند، چین و چروک، زخم، منافذ قابل مشاهده و رنگدانه ناهموار پوست را به طور قابل‌ توجهی بهبود دهد. آر اف برای لاغری نیز تا حدودی تاثیرگذار بوده و کاربرد دارد. داشتن پوستی جوان و شاداب از مطلوبات افراد بسیاری است و معطوف به قشر خاصی از جامعه نمی­شود. روش­های ارائه شده برای داشتن این پوست جوان و شاداب گستره زیادی دارد. ابتدای این طیف روش های پیشگیری از آسیب و مراقبت از پوست است و در انتهای آن جراحی و سایر روش­های تهاجمی تر است.  طبیعی است که هرچه به سمت جراحی برویم تاثیرگذاری لحظه ای و عوارض بیشتر شود. در این میان دستگاه هایی ارائه شده اند که با کار تهاجمی بسیار کمتر و ریسک آسیب پایین تر تاثیرگذاری زیادی را به همراه خواهند داشت. دستگاه آر اف فرکشنال یکی از این موارد است، فناوری ترکیبی جدیدی که از سوزن های ریز و فرکانس رادیویی برای جوان سازی و ترمیم پوست استفاده می­کند. به خاطر تاثیرگذاری بسیار مناسب این دستگاه و افزایش تقاضا توسط مراجعین تهیه و خرید دستگاه آر اف فرکشنال به یکی از ملزومات اساسی برای داشتن یک کلینیک موفق تبدیل شده است. نتایج آر اف فرکشنال

چگونه می توان تاتو های قدیمی و رنگی را پاک کرد؟ 

امروزه افرادی زیادی روی بدن و دست و صورتشان تتو می کنند، اما بعد از بعد نظرشان تغییر می کند و به دنبال آن هستند که تتوهای خود را پاک کنند، این دستگاه علاوه بر حذف تاتو بدن، از دستگاه کیوسوییچ برای رفع کک و مک های خورشیدی، جوانسازی پوست ، رفع ضایعات پیگمنت و سطحی پوست مانند ملاسما در کمترین جلسات استفاده میشود. لکه با افزایش سن روی پوست ظاهر میشود که موجب کم شدن زیبایی پوست میشود. دلایلی که روی پوست لکه ظاهر میشود مصرف برخی داروها، حساسیت ژنتیکی، تغییرات هورمونی و قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید هستند.قیمت دستگاه کیوسوییچ با توجه به نوع برند، کاربرد، هندپیس و لیزربار آن متفاوت می باشد. البته باید ذکر شود که قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ ؛ با توجه به وارداتی بودن دستگاه های شرکت نویان طب مانلی قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ بسیار بستگی به نوسانات ارزی دارد.

مزایای استفاده از لیزر کیوسوئیچ چیست؟ 

از مهم‌ترین مزایای دستگاه کیوسوییچ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. یک روش کم خطر برای از بین بردن کک و مک، لک‌های قهوه‌ای، لک‌های جای جوش و غیره است.
  2. لیزر کیوسوئیچ، پوست را سفت می‌کند و چین و چروک را بهبود می‌بخشد.
  3. بافت پوست را ترمیم کرده و آن را صاف و شفاف می‌کند.
  4. سلول‌های مرده پوست را کاهش می‌دهد.
  5. به کلاژن‌سازی و جوانسازی پوست می‌پردازد.
  6. قارچ ناخن را درمان می‌کند.
  7. تتو را پاک می‌کند.
  8. به درمان آکنه، منافذ بزرگ و روشن کردن پوست می‌پردازد.
  9. ملاسما را درمان می‌کند.
رفع تتوهای قدیمی با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

نکاتی که باید درباره لیزر بار دستگاه لیزر بدانید!

امروزه انواع دستگاه های لیزر مختلفی در بازار وجود دارد، این دستگاه ها شامل : دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاه لیزر کیوسوئیچ برای درمان مشکلات پوستی مانند جوش و لکه های پوستی، دستگاه لیزر اصلاح انحراف چشم و انواع دستگاه های لیزر برای استفاده در عمل جراحی ها می باشد، همه این دستگاه معمولا دارای قطعات مختلفی از جمله لیزر بار ، پمپ آب،  چیلر، فیلتر آب و غیره می باشد، اما مهمترین و حساس ترین قطعه دستگاه های لیزر، قطعه لیزر بار می باشد که وظیفه رشته رشته کردن تابش مستقیم اشعه لیزر است، اشعه لیزر به صورت اتومات رسانا می باشد و قطعه لیزربار کلیدی است که اشعه لیزر را نیمه رسانا می کند تا آسیب کمتری به دستگاه و کاربران وارد شود.

خرید دستگاه تیتانیوم پلاس 2023

دستگاه لیزر کندلا و دستگاه لیزر تیتانیوم از بهترین دستگاه های موجود برای از بین بردن موهای زائد می باشد، که با توجه به تاثیرات فوق العاده ی خود مشتریان خاص خود را دارند، دستگاه لیزر تیتانیوم (Titanium Laser) یک دستگاه لیزر کوچک و قابل حمل است که برای مصارف زیبایی و درمانی پوست استفاده می‌شود. این دستگاه از تکنولوژی لیزر Nd:YAG با طول موج 1064 نانومتر استفاده می‌کند.

مزایای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023

چند منظوره بودن : دستگاه لیزر تیتانیوم قابلیت استفاده برای مصارف زیبایی و درمانی مختلفی از جمله کاهش موهای زائد، درمان لکه‌های پوستی، درمان جوش و آکنه، درمان رگ‌های خونی و بازسازی پوست را دارد. قابلیت تنظیم قدرت: در این دستگاه شما قابلیت تنظیم قدرت لیزر را دارید. این امکان به پزشک یا متخصص اجازه می‌دهد تا بر اساس نیاز خاص هر بیمار، قدرت لیزر را تنظیم کند و بهترین نتیجه را بدست آورد. ایمنی: دستگاه لیزر تیتانیوم با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و کنترل دقیق، دارای سیستم‌های ایمنی مختلفی است که خطرات و عوارض جانبی را کاهش می‌دهد. به علاوه، استفاده از لیزر Nd:YAG با طول موج 1064 نانومتر، باعث کاهش خطر ایجاد آسیب به پوست می‌شود. زمان ترمیم سریع: استفاده از دستگاه تیتانیوم ممکن است باعث ترمیم سریعتر پوست شود. این بدان معناست که زمان بهبود و نقاهت بعد از درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم کمتر است. نتایج طولانی مدت: با استفاده منظم و صحیح از دستگاه لیزر تیتانیوم، نتایج درمانی طولانی مدت و قابل مشاهده می‌تواند به دست آید. به طور معمول، تعداد جلسات لازم برای دستیابی به نتایج مطلوب توسط پزشک تعیین می‌شود.

معرفی دستگاه کندلا 

دستگاه لیزر کندلا یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های لیزری برای حذف موهای زائد است. این تکنولوژی برای بسیاری از افراد موثر بوده و نتایج قابل قبولی را در حذف موهای زائد ارائه می‌دهد. دستگاه لیزر کندلا از اشعه پر قدرت لیزر با طول موج 755 نانومتر استفاده می‌کند و با استفاده از کریستال الکسانداریت، موهای زائد را از پوست حذف می‌کند. این دستگاه با دارا بودن طول موج‌های مختلف، قابلیت درمان‌ مشکلات پوستی مختلفی را دارا است.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر کندلا

مزایای استفاده از دستگاه لیزر کندلا  عبارتند از نتایج دائمی، سرعت درمان بیشتر، عدم درد نسبت به تکنولوژی‌های دیگر، مجهز بودن به سیستم خنک کننده و عملکرد ساد با این حال، استفاده از دستگاه لیزر کندلا هزینه بالایی دارد و قابلیت پوشش برخی از پوست‌ها مانند پوست تیره را ندارد. همچنین، در صورت عدم رعایت نکات مراقبتی، ممکن است باعث آسیب به پوست شود. جهتخرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس می توانید با کارشناسان فروش نویان طب مانلی تماس بگیرید. شماره تماس کارشناس : 09129096358 آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

دنبال یک کلینیک زیبایی برای لیزرموهای زائد هستید؟

۵ بازديد ۰ نظر
دستگاه لیزر تیتانیوم، یک دستگاه نوآورانه حذف موهای زائد است که پوستی صاف و بدون مو را برای شما به ارمغان می آورد، این دستگاه با جدیدترین فناوری خنک کننده ارائه شده که می تواند به ارائه درمان بدون درد کمک کند. سوپرانو تیتانیوم اکنون با یک هندپیس استثنایی عرضه می‌شود که می‌تواند طول موج‌های لیزری مختلف را به‌طور همزمان ارائه دهد. با ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم و اینکه چگونه می‌تواند پوستی صاف را برای همیشه به شما بدهد،دستگاه حذف موهای زائد تیتانیوم یک دستگاه لیزر موهای زائد است که با فناوری خنک کننده خود، لیزر درمانی را دوباره تعریف می کند. این دستگاه می تواند به طور موثر رشته های مو را با شات همزمان با طول موج لیزر خود هدف قرار دهد. این دستگاه همچنین دارای فناوری خنک کننده ICE PLUS است که از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند، را دارا می باشد.

خرید دستگاه لیزرتیتانیوم برای کلینیک های زیبایی یکی از ضروریات می باشد، چون بیشتر مراجعین مطب های زیبایی، متقاضیان لیزر موهای زائد می باشد، بنابراین اگردر شیراز یا اصفهان و تهران هستید،  قصد دارید کلینیک خود را به تازگی تاسیس نمایید، جهت خرید دستگاه لیزر در شیراز و  همچنین خرید دستگاه لیزرموهای زائد در اصفهان با کارشناسان نویان طب مانلی تماس بگیرید.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

با کلاژن سازی آراف فرکشنال، 20 سال جوانتر شوید!



جوانسازی پوست با دستگاه آر اف فرکشنال یکی از به روز ترین روش های جوانسازی پوست است که روشی ایمن و بی خطر بدون نیاز به عمل جراحی با نتایج بسیار خوب و ماندگار می باشد. برای انجام این روش از امواج رادیویی ایمنی استفاده می شود که به لایه میانی پوست نفوذ کرده و سبب تحریک کلاژن سازی و تغییرات موثر دیگر در ساختمان پوست می شود. این تغییرات سبب زیباسازی و جوانسازی پوست شده و سبب تحریک تولید الیاف کلاژن می شود. برای این کار توسط دستگاه های RF انجام می شود. این دستگاه ها با ایجاد گرما با امواج رادیوفرکوئنسی که طیفی از نور می باشند انجام می شود، خرید دستگاه آر اف فرکشنال برای پزشکان زیبایی پوست و مو یکی از موارد ضروری می باشد.

جدیدترین روش های جوانسازی پوست

تا شب عید به تناسب اندام مورد علاقه خود برسید!



این روزها با پیشرفت تکنولوژی روشهای غیرتهاجمی بدون جراحی مانند کرایوآراف، کویتیشن، EMS  ال پی جی، کرایولیپولیز، وکیوم آراف و… روی کار آمده تا افراد را از شر این چربیهای اضافه خلاص کند و تناسب اندام ایده آل را به او باز گرداند.متخصصین با بررسی شرایط بدنی افراد، میزان چربی های موضعی و سلولیت ها، دستگاه مناسب را برای درمان انتخاب می کنند و به هر فرد باتوجه به اضافه وزن هر فرد، لاغری با دستگاه می تواند همزمان با ایجاد فرم دلخواه، سلولیت ها را بهبود بخشد.

مکانیسم دستگاه لاغری کرایو لیپولیز به حدی پیشرفت کرده است که با استفاده از روش های متعددی مانند حرارت، انجماد، امواج اولتراسوند، لرزش و … می توانند بافت چربی را کاهش دهند. بافت چربی با توجه به ناحیه بدن به دو دسته برگشت پذیر و برگشت ناپذیر تقسیم می شوند.عملکرد لاغری با دستگاه کرایولیپولیز به گونه ای است که تا جایی که امکان پذیر است بافت چربی ها را به حالت برگشت ناپذیر تبدیل کند. به طوری که سلول های چربی در سوخت و ساز بدن وارد شوند و به انرژی تبدیل شوند. در این حالت دیگر سلول چربی برای رشد مجدد وجود نخواهد داشت، بنابراین خرید دستگاه لاغری کرایو لیپولیز یکی از لاین های پرکاربرد کلینیک های زیبایی می باشد.

لاغری با تزریق بوتاکس معده

شما یک تتو کارید و در حوزه رفع تتو و خالکوبی های قدیی کار می کنید ؟



جوهرتاتو در زیر لایه سطحی پوست قرار میگیرد که حذف آن با مواد عادی کمی دشوار است و اغلب نیاز به جلسات متعدد لیزر دارد. حذف تاتو با لیزر یک عمل غیرتهاجمی است که با استفاده از اشعه لیزر، اقدام به شکستن رنگدانه های زیر پوست میکند و کمترین احتمال آسیب برای سلولهای اطراف رنگدانه را دارد، برای پاک کردن خالکوبی و تاتوها امروزه بیشتر از دستگاه لیزر کیوسوئیچ (Qswitch) مختلف استفاده می کنیم، مزیت این نوع از لیزرها تاباندن انرژی نوری بالائی در فاصله زمانی بسیار کوتاهی به پوست است. بعد از بیحسی موضعی و خنک کردن پوست با توجه به رنگ بکار رفته در خالکوبی، نوع لیزر کیوسوئیچ (Qswitch) انتخاب شده و شلیک اشعه آغاز میشود.

با تاباندن اشعه لیزر رنگ بکاررفته در خالکوبی به ذرات کوچکتر تقسیم شده و به مرور زمان این ذرات بوسیله سلولهای سیستم ایمنی هضم شده و از منطقه دور میشوند. گذشت حداقل یک سال از عمر خالکوبی، استفاده از رنگ های تیره در خالکوبی و تک رنگ بودن آن از جمله عواملی هستند که راندمان و سرعت بهبودی را بالا میبرند. خالکوبی های چندرنگی، خالکوبی هایی که رنگ روشن دارند و نمونه هایی که رنگهای متالیک در آنها بکار رفته اند به تعداد دفعات بیشتری برای پاک شدن نیازمند هستند.

رفع تتو بدن با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

برای دریافت اطلاعات کامل درباره قیمت خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ با کارشناسان نویان طب مانلی تماس بگیرید.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

پاسخ به چند سوال خجالت آور درباره لیزر موهای زائد

۹ بازديد ۰ نظر
اجازه دهید بی‌تعارف صحبت کنیم، لیزر موهای زائد برای بعضی از افراد می‌تواند موضوع خجالت‌آوری برای مکالمه باشد، خصوصاً در مکالمه با کسی که به ‌تازگی با او آشنا شده‌اید.

اگر در مورد پرس‌و‌جو کردن درباره هر یک از نواحی دشوار یا خجالت‌آور که ممکن است مشکل رشد موهای زائد داشته‌ باشند، مضطرب هستید، دیگر نیاز نیست نگران باشید! کادر لیزر‌ موهای زائد، متخصصین پزشکی هستند، که به احتمال زیاد هر چیزی را در این مورد دیده و شنیده‌اند. هر چقدر هم سؤال شما مسخره یا خجالت‌آور به نظر برسد، نه‌ تنها متخصص لیزر‌درمانی شما، پاسخ‌های مورد نیازتان را خواهد داشت، بلکه احتمالاً سؤال شما را قبلاً چندین بار از دیگران شنیده است. پس خجالت نکشید!

خرید دستگاه لیزر


هرچند، اگر آن‌قدر مضطرب هستید که نمی‌توانید به صورت حضوری با متخصص لیزر‌درمانی خود صحبت کنید، در اینجا برخی از خجالت‌آور‌ترین سوالات در مورد از بین بردن موهای زائد با لیزر را پاسخ داده‌ایم:


آیا از بین بردن موهای زائد با لیزر، جوش‌ها را نیز از بین می‌برد؟
خرید دستگاه لیزر در نویان طب مانلی

جوش زدن بر روی پوست چندین دلیل مختلف دارد که شایع‌ترین آن‌ها انتقال حجم زیادی از باکتری‌ها از لباس و دست‌ها، عدم تعادل هورمونی، و موهای زیر‌پوستی است. موهای زیر‌پوستی، اغلب اوقات توسط پوست به عنوان عاملی خارجی شناخته می‌شوند، و موجب می‌شوند که پوست واکنشی مشابه با روشی که در مقابل باکتری‌ها واکنش نشان می‌دهد را انجام دهد.


به همین دلیل آسیب این موها به پوست، تا زمانی که به سطح پوست راه پیدا کنند، ادامه می‌یابد، واکنش پوست نسبت به موهای زیر‌پوستی حتی ممکن است شدیدتر از باکتری‌ها نیز باشد. بنابراین، بله، اگر دلیل جوش زدن شما رشد افراطی موهای زیر‌پوستی باشد، از بین بردن موهای زائد با لیزر، به کاهش جوش نیز کمک خواهد کرد.

افراد معمولاً این نوع جوش را بیشتر در اطراف ابروها، روی خط چانه، لب بالایی، خط بیکینی، و روی سینه و پشت تجربه می‌کنند؛ و از آزار و خارش این جوش‌ها به ستوه می‌آیند، و نمی‌توانند به درستی آن‌ها را مدیریت کنند. اگر دلیل جوش زدن شما این موهای زیر‌پوستی باشد، از بین بردن موهای زائد به وسیله لیزر موهای زائد، تنها راه حلی است که تضمین می‌کند دیگر هیچ مویی در محل درمان‌شده، رشد نکند.



آیا در زمان از بین بردن موهای زائد در نواحی بیکینی یا برزیلی، کاملا از کمر به پایین لخت هستم؟

بسته به اینکه چه ناحیه‌ای از بدن شما تحت درمان قرار دارد، ممکن است در حین جلسه درمانی خود، قادر به پوشیدن لباس زیر نباشید. به این فرآیند مانند ملاقاتی با متخصص زنان فکر کنید، با این تفاوت که از بین بردن موهای زائد تجربه‌ای با شدتی بسیار کمتر است. زمانی که تحت درمان در ناحیه بیکینی یا برزیلی کامل قرار دارید، متخصص پزشکی لیرز‌درمانی شما، حوله‌ای برایتان فراهم می‌کند تا مناطقی که تحت درمان نیستند را بپوشانید. کل فرآیند بیشتر از چند دقیقه طول نمی‌کشد، به همین دلیل مراجعین حس در معرض نمایش بودن را پیدا نخواهند کرد.

به‌منظور راحتی بیشتر در طول جلسات درمانی، درخواست کنید هر جلسه توسط متخصص یکسانی تحت درمان قرار بگیرید. این‌طور، مقداری شناخت از متخصص شخصی خود پیدا می‌کنید. به علاوه، می‌توانید وسایلی مانند موبایل یا کتاب همراه خود بیاورید، یا به سادگی زمان را با گفت‌و‌گو بگذرانید. به مرور زمان، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.



آیا لیزر برزیلی شامل ناحیه معقدی نیز می‌شود؟

بله، در صورت تمایل شما، شامل این ناحیه نیز می‌شود. لیزر برزیلی به شما اجازه می‌دهد نسبت به خط بیکینی، موهای زائد نواحی بیشتری را از بین ببرید؛ اما این مسئله به این معنا نیست که شما اجباری به لیزر تمام این نواحی خواهید داشت. بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند یک خط فرود(مانند باند فرود هواپیما) یا تکه کوچکی از مو در این ناحیه باقی بگذارند، اما موهای زائد ناحیه مقعدی را از بین ببرند. گرفتن این تصمیم کاملاً بر عهده شماست. به دلیل اینکه این ناحیه حساسیت بالایی دارد، از متخصص لیزر‌ خود بخواهید بی‌حس‌کننده مناسبی به شما پیشنهاد دهد، شاید نیاز باشد بی‌حس‌کننده را شخصاً‌ تهیه کنید، و برای جلسات درمانی همراه خود بیاورید.
کسب آمادگی کامل قبل از هر جلسه درمانی از بین بردن موهای زائد، بهترین رویکرد است.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه لیزر با کارشناسان ما در تماس باشید.

آیا از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر، موهای زبر صورت را نیز از بین می‌برد؟



در حالی که آقایان بیشتر به‌منظور خلاصی از آزار و خارش پوستی، لیزر موهای صورت را انجام می‌دهند، اغلب اوقات هدف خانم‌ها از لیزر موهای زائد از بین بردن موهایی که همانند ته ریش می باشند و برای آن ها خجالت آور است. بسیاری از خانم‌ها موهای روشن زیادی در صورت خود دارند، که باعث می‌شود درمان موهای صورت خانم‌ها یکی از غیر‌قابل ‌پیش‌ بینی‌ترین نواحی برای لیزر موهای زائد باشد. نتایج حاصل‌شده به رنگ و ضخامت موهای شما، و همچنین رنگ پوست شما بستگی دارد؛ پس بهتر است برای به دست آوردن بهترین تخمین از نتایج مورد انتظار، با متخصص لیزر موهای زائد خود مشورت کنید. هرچند، تمامی درمان‌های مؤثر، موهای زبر را از بین می‌برند، و پوست شما را کاملاً نرم و صاف می‌کنند.


من موهای زیادی در نواحی گوش و یا بینی دارم، آیا می‌توان با استفاده از لیزر آن‌ها را از بین برد؟

بله! وقت خود را با اصلاح این موها تلف نکنید، در حالی که می‌توانید کاملاً از شر این موها خلاص شوید، یا به شکل چشمگیری میزان آن‌ها را کاهش دهید. لیزر این نواحی نیازمند دقت زیادی است؛ به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام برای لیزر موهای این نواحی حساس، متخصص لیرزی با سابقه و تجربة بالا پیدا کنید. وجود موهای داخل گوش و بینی بی‌دلیل نیست؛ مثلاً دلیل وجود موهای بینی خصوصاً در فیلتر کردن مواد سمی است، که داخل ریه نشوند. با متخصص خود مشورت کنید، تا بهترین گزینة شخصی را پیدا کنید.




آیا می‌توان موی روی بند انگشتان را نیز با لیزر از بین برد؟

مشابه موی صورت، سطح موفقیت در از بین بردن موهای دست و پای شما نیز به رنگ و ضخامت مو و پوست شما بستگی دارد. از بین بردن موهای روشن می‌تواند دشوار‌تر باشد، اما اگر حجم و اندازه موها به میزانی باشد که به‌دنبال از بین بردن دائمی آن‌ها باشید، خانم‌ها از پرس‌و‌جو درباره آن خجالت می‌کشند. لیزر این ناحیه شاید به اندازi برخی نواحی دیگر زبان‌زد نباشد، اما در هر حال برای بعضی از خانم‌ها و حتی برخی از آقایان، مسئله‌ای خجالت‌آور است.




آیا لیزر موهای زائد کمر، در خانم‌ها نیز انجام می‌شود؟

شاید خانم‌ها تمایلی به اذعان به این مسئله نداشته باشند، اما ژن‌ها در مورد این‌که موهای زائد در چه قسمت‌هایی از بدن رشد کنند، زیاد ملاحظه‌کار نیستند! افرادی که موهای تیره‌ای دارند، متوجه می‌شوند که موی تیره تقریباً در تمام نقاط بدن می‌روید، حتی کمر؛ که مسلماً وجهه جالبی نیست. لیزر موهای زائد کمر در بین افرادی که برای اولین بار به کلینیک‌های از بین بردن موهای زائد مراجعه می‌کنند، درخواستی رایج است؛ پس نیاز نیست در این مورد خجالت بکشید. رویش موهای زائد در نواحی سینه و کمر خانم‌ها، از آن‌چه فکر می‌کنید مشکل رایج‌تری است!

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید...

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

مشخصات منحصر به فرد دستگاه لیزر تیتانیوم

۶ بازديد ۰ نظر

بهترین دستگاه‌های لیزر در سال 2023 و 2024 دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که سایر دستگاه‌ها در گذشته از آنها برخوردار نبودند. این ویژگی‌ها سبب شده تا امروزه لیزر درمانی به صورت کاملا ایمن و بهداشتی انجام شود. بنابراین خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و سایر دستگاه‌های 2023 برای هر نوع کلینیک زیبایی بسیار مهم است. برخی از ویژگی‌های بهترین دستگاه‌های لیزر عبارتند از:

نوع لیزر

انواع مختلف لیزرها برای کاهش موهای زائد استفاده می‌شوند. لیزرهای دایود، Nd:YAG، Alexandrite، و دیگر انواع لیزرها ممکن است برای مناطق و نوع پوست مختلف مؤثر باشند. هر نوع لیزر ویژگی‌ها و مزایای خود را دارد. بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

تنظیمات قدرت و انرژی

یک دستگاه لیزر باید امکان تنظیم قدرت و انرژی لیزر را برای تطابق با نوع پوست و میزان رشد موها فراهم کند. این تنظیمات باید به متخصص اجازه دهند که دقیقاً فراپارامترهای لازم را برای هر فرد تعیین کند. به همین منظور حین خرید دستگاه لیزر باید به این نکته توجه کنید.

سیستم خنک‌کننده قوی

لیزرها گرمای زیادی تولید می‌کنند. وجود یک سیستم خنک‌کننده به کنترل حرارت و جلوگیری از آسیب به پوست کمک می‌کند. بنابراین حین عملیات لیزر فرد دچار آسیب یا درد نخواهد شد. وجود سیستمی برای خنک کردن پوست قبل و بعد از هر لیزرپلاسی می‌تواند به کاهش علائم التهاب و سوزش کمک کند.

اندازه لیزر و ناحیه تحت پوشش

دستگاه باید دارای سایز و ابعاد مناسب برای پوشش ناحیه مورد نظر (مثلاً صورت، گردن، پاها) باشد تا فرآیند به‌صورت سریع و کارآمد انجام شود.

وجود سنسورهای ایمنی

دستگاه باید دارای سنسورهای ایمنی باشد تا در صورت لمس پوست یا حرکت ناخواسته، لیزر قطع شود و آسیب به پوست جلوگیری شود.

تنظیمات چندپالسی

برخی از دستگاه‌ها امکان تنظیم تعداد پالس‌های لیزر در هر ثانیه (تنظیمات چندپالسی) را فراهم می‌کنند که به افزایش دقت و کارآیی کمک می‌کند.

صفحه نمایش و کنترل

دستگاه باید دارای یک واحد کنترل با صفحه نمایش مناسب برای تنظیمات و کنترل راحت باشد. قبل از استفاده از هر دستگاه لیزر، بهتر است توسط یک متخصص پوست و زیبایی مورد مشاوره قرار گیرید تا نوع مناسبی انتخاب شود و تنظیمات به درستی انجام شود. خرید لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر حال حاضر، دستگاه لیزر تیتانیوم است. لیزر تیتانیوم پلاس امکانات فوق‌العاده‌ای را به اپراتور و بیمار ارائه می‌دهد که همین امر سبب رضایت بیشتر بیماران می‌شود. این لیزر با سیستم خنک‌کنندگی بالا برای جلوگیری از سوختگی پوست و همچنین کاهش درد بسیار مناسب است. در حین فرایند انجام لیزردرمانی، بیمار هیچگونه درد یا ناراحتی را احساس نخواهد کرد. بنابراین خرید لیزر تیتانیوم برای همه کلینیک‌ها امری مهم و ضروری است. این دستگاه دارای توان‌های مختلف 1200، 1600 و 2000 وات را دارد.

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم با سایر دستگاه‌های لیزر موجود در بازار

اغلب دستگاه‌های لیزر موهای زائد، از یک نوع خاص از طول موج لیزر را استفاده می‌کنند. رایج‌ترین طول موج در دستگاه‌های لیزر عبارت است از: • طول موج‌های لیزر الکس یا 755 نانومتر • طول موج دایود یا 808 نانومتر • طول موج ND:YAG 1064 نانومتر هر یک از طول موج‌های بالای ویژگی‌های خاص و سطوح جذب متفاوتی در ملانین دارند. ملانین کروموفوری است که در رنگ پوست و مو موجود بوده و رنگ پوست و موی شما را تعیین می‌کند. دستگاه‌های محبوب در سال 2023، کلیه طول موج‌های بالا را به طور همزمان باهم ترکیب می‌کند و سپس آن را برای انواع پوست مناسب می‌کند.

مهمترین ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم

یکی از ویژگی دستگاه تیتانیوم پلاس که آن را به نسبت سایر دستگاه‌های لیزر مجزا و متفاوت کرده است، طول موج چهارم یا 904 نانومتری است. این طول موج علاوه بر لیزر موهای زائد سبب سفید شدن پوست نیز می‌شود. به همین منظور کاربران می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند. این امر برای برخی نقاط بدن مانند زانو، زیر بغل و بیکینی مهم و حائز اهمیت است. چرا که این مناطق به دلیل شیو در اغلب موارد دچار تیرگی می‌شوند. از دیگر تفاوت‌های لیزر تیتانیوم پلاس می‌توان به ظاهر زیبا و استایل مدرن آن اشاره نمود. این دستگاه به نسبت سایر نسخه‌های قبلی ظاهر و استایل مدرن‌تری دارد، سیستم عامل اندروید دستگاه تیتانیوم پلاس دیگر جای حرف برای هیچ‌کس نذاشته است. چرا که این ویژگی به نسبت سایر دستگاه‌های لیزر کاملا به روز شده است و اپراتور می‌تواند دستگاه را حتی از راه دور نیز کنترل و مدیریت کند.تفاوت کلی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس به نسبت سایر نسخه‌های قبلی قدرت، سرعت و هوشمندی بالای آن است. به همین منظور کاملا معقولانه است که قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم به نسبت سایر دستگاه‌های قدیمی گران‌تر باشد. همانطور که در بخش قبل مطالعه کردید، دستگاه لیزر تیتانیوم دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و خاصی است که همه این ویژگی‌ها این محصول را به نسبت سایر محصولات متمایز کرده است. برخی از ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم به شرح زیر است:
  1. دارای صفحه نمایشگر بزرگ (نمایشگر 15.6 اینچی)
  2. سرعت بسیار بالا، این دستگاه دارای اسپات سایز بزرگ 4 سانتی‌متر مربعی است.
  3. دارای پلتفرم دو زبانه
  4. 2 سال گارانتی بی‌قید شرط و بدون محدود تعداد شات‌های مصرفی
  5. ارائه 10 سال خدمات پس از فروش
  6. قیمت به نسبت کیفیت مناسب و مقرون به صرفه
  7. پرفروش‌ترین دستگاه لیزر در سال 2023 در کشور چین

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم پرو 2024 در نویان طب مانلی

یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های لیزر در سال 2024، دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو است، این از فناوری خنک‌کنندگی بالا در جهت حذف موهای زائد بهره می‌گیرد و از رویش مجدد موهای زائد جلوگیری می‌کند، این دستگاه به همراه طول موج لیزر با شات همزمان، رشته‌های مو را مورد هدف قرار می‌گیرد، این دستگاه از فناوری خنک‌کنندگی ICE PLUS برخوردار است و از گرم شدن بیش از اندازه پوست جلوگیری می‌کند. برخی از مزایای استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم پرو عبارت است از: • پوست صاف و بدون مو • درمان راحت و بدون درد • مناسب برای انواع پوست • درمان سریع و ایمن

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو یادداشت پایانی

همانطور که در بالا مطالعه کردید دو دستگاه لیزر تیتانیوم و دستگاه لیزر تیتانیوم پرو بهترین دستگاه‌های لیزر در سال 2023 هستند و در سال 2024 خواهند بود. به همین منظورها کلینیک‌های زیبایی برای خرید دستگاه لیزر باید از بهترین دستگاه‌ها بهره بگیرند. چرا که با بهره از بهترین دستگاه و انجام لیزر ایمن و بدون درد سبب جلب رضایت بیشتر مشتریان می‌شود، برای دریافت اطلاعات کامل و دقیق درباره خرید و قیمت دستگاه لیزر موهای زائد با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید. 09129096358 شماره تماس کارشناس: @noyanteb_manely آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی